VNV forum-deelnemers geciteerd in de Telegraaf

Als Arnold meeleest, gaat een van z'n volgende columns ongetwijfeld over de 'gefrustreerde' bezoekers van Airwork.nl. Kom op Arnold, Hap!
 
:grijns: :grijns: :grijns: :grijns: briljant!!!!:grijns: :grijns: :grijns: :grijns:

Citaat:
"Wij, de professionele (zaken)reizigers,"
 
Ik heb de heer Burlage op persoonlijke titel een mail gestuurd, waarin ik de gang van zaken afkeur. Binnen korte tijd kreeg ik hierop antwoord, en daarin kwamen een aantal zaken naar voren:

- Hij erkent de oorlog
- Hij vindt dat hij recht heeft op toegang tot het VNV-forum, omdat dit tot zijn werkterrein hoort.
- Een van de deelnemers van het VNV-forum heeft zijn kinderen in de discussie betrokken. Iets wat ik overigens ten zeerste afkeur.
- Er volgt geen actie vanuit de hoofdredactie van de Telegraaf.

Ik kijk uit naar de Telegraaf van morgen!
 
Last edited:
- Hij vindt dat hij recht heeft op toegang tot het VNV-forum, omdat dit tot zijn werkterrein hoort.

Wat een onzin zeg! Als meneer Burlage als "professioneel zakenreiziger" in een vliegtuig stapt eist hij zeker ook dat ie op de jumpseat mag zitten omdat het tot zijn werkterrein hoort? Zo lust ik er nog wel een paar!
 
Hmm, het is dan wel een 'self-proclaimed' oorlog, want de vliegers waren niet op zoek naar een oorlog met Burlage. Hij heeft hem toch echt zelf uitgelokt. En als er nu toevallig een aantal vliegers opmerkingen maken die nogal aan de kinderachtige kant zijn, dan nog vind ik het geen reden voor AB om zo te reageren.

Het maken van opmerkingen over zijn kinderen (waar of niet) binnen een besloten forum met niet meer dan 2000 lezers is heel iets anders dan vervolgens mensen publiekelijk voor honderdduizenden lezers aan de schandpaal nagelen, opgehangen aan een vete die hij zelf al veel eerder was begonnen. De Telegraaf heeft een oplage van ruim 700.000 en is dus een factor 350 groter dan het bereik van het VNV forum.
 
Helemaal mee eens. Ben er nog niet over uit of ik onze email 'dialoog' door moet laten gaan.

Overigens moet ik moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik vandaag precies datgene heb gedaan wat De Telegraaf graag wil: ik heb de zondagskrant gekocht, om de column van Arnold Burlage te lezen. Wat een geblaat.

Groeten,

Q-nimbus.
 
@ Q-nimbus,

Uit nieuwsgierigheid, heeft AB nog iets gezegd over het compleet uit het verband rukken en omdraaien van de uitspraken op het VNV forum.

groetjes
 
Als het deze man is die zo veel discussie veroorzaakt (ben zelf niet van NL) deze bemerkingen:

Zijn schrijfstijl is huilen met de pet op
Zijn woordkeuze is lachwekkend (cfr beveiligers)
Zijn analyse kan zelf een kind van 10 maken
Zijn schrijfstijl doet me denken aan een goedkope sensatiekrant

Als dat een expert voorstelt, dan zou vliegend Nederland eens goed moeten lachen als ze deze tekst op FL320 lezen ;)

(ps: weet uberhaupt niet wie dat is, en of de krant normaal wel kwaliteit levert)

Enjoy life, en lach eens goed met die wannebe-experts
 
Back
Top