Highest Dump!

G

Guest

Guest
Ben benieuwd wie hier de Highest dump (toilet bezoek op hoogte) heeft gemaakt die van mij is op 41,000 feet.
 
Goed topic.

Serieus nog nooit gedumpt aan boord. Ik ga altijd ff "een espresso halen" op t buitenstation....
 
Ik dump altijd en overal waar het me uit komt, maar vóóral waar de noodzaak aan wezig is.
Het hoogst FL410, maar tegenwoordig kom ik nooit hoger meer dan FL370. Ik vlieg gelukkig met die classics geen long haul meer, dus is de drang ook niet vaak aanwezig om een hoogdruk gebied te creëren.:haha:
 
Een vriend van mij, julle ook niet onbekend hier op het board, heeft wel eens een holdingkje laten vliegen door collega, om een tikkende tijdbom in zijn darmflora even te dumpen.

Hoog was het niet, maar 2 rondjes in de "abbot" hold heeft het wel geduurt :grijns: :grijns:

Zijn comment : ik had geen keuze, m'n ogen puilde uit m'n kop, haha !
 
Zijn comment : ik had geen keuze, m'n ogen puilde uit m'n kop, haha !

hahahahah

tijdens mijn stage bij de klm een paar jaren geleden, op een md-11, was een van de toiletleiding verstopt geraakt wat een overvloed aan stront veroorzakte... De kist moest uit Aruba (of Curação) leeg naar NL moeten vliegen.
Zeer aangename klus voor de gwk's aan de H11...
 
Highest dump tsss, wat is het volgende topic ? highest w@nk ?

Daar heeft een ''aardig'' artikel over in the Sun gestaan. Een F/O van GB Airways voelde de drang om zijn mannelijk lid uit zijn broek te nemen terwijl de captain op de WC was, foto's er van te nemen en dan deze op erotische sites te plaatsen. :yeehaa:

De link heb ik helaas niet bij de hand.
 
Ach, het betreffende lichaamsdeel was toch onherkenbaar gemaakt met een klein zwart balkje ;)
 
Citaat:
Origineel gepost door peut Bekijk Bericht
Highest dump tsss, wat is het volgende topic ? highest w@nk ?

hoog kom jij ook bijna nooit peut dus dan mag jij het aantal ook wel noemen :D

Highest f**k is ook een leuke :D
Maar die is waarschijnlijk alleen voor de long haul vliegers onder ons :grijns:

Ach, het betreffende lichaamsdeel was toch onherkenbaar gemaakt met een klein zwart balkje

tja altijd die balkjes voor de ogen :grijns:
 
Back
Top