Enquete Vliegveld Twenthe open of dicht?

G

Guest

Guest
Volgens mij hebben we niet zo lang geleden ook een enquete gehad over uitbreiding/inkrimping van vliegveld Lelystad. Er is toen een positieve wending gegeven aan het resultaat van deze enquete, met name door het groot aantal stemmen van de airworkers

Er is er nu één betreffende vliegveld Twenthe, met de vraag wat er mee moet gebeuren?

Ik zou zeggen leef u allen uit !!


http://www.tctubantia.nl/specials/dossiers/luchthaventwente/
 
Behouden natuurlijk, maarja, ik zie al wel weer dat 62% van de bevolking in de omgeving het vliegveld wil sluiten....
 
Behouden natuurlijk, maarja, ik zie al wel weer dat 62% van de bevolking in de omgeving het vliegveld wil sluiten....

Nee de zwijgende meerderheid is voor, maar een aantal fanatieke tegenstanders schijnt redelijk actief te zijn
Vandaar ook het plaatsen van deze thread op airwork om een juist beeld weer te geven !! ;)
 
Gestemd,
Het wordt eens tijd om een flink tegengeluid te laten horen!
 
Makkelijk.... als je tijd hebt.. je cookies deleten en het nog een keer doen... of als je een Apple mac hebt, je safari - preferences -security - cookies disabelen.... en dan lekker wegklikken op uitbreiden..... heb het een keertje of 20 gedaan en maakt 1% tje uit...

Dus als je een middagje de tijd hebt..... :D:D:D:D:D:D
 
Gaat de goeie kant op mensen! Als elke Airworker 1 keer op uitbreiden klikt komen we 80% voor !!!
 
HAHAHA vanochtend in dit topic gekeken, gestemd. Stand was iets van 50% voor slopen en 10 % voor uitbereiden. Kom ik smiddags weer op t forum. Klik ik die link eens aan, stem nog een keer. En wat blijkt! de rollen zijn omgekeerd!

Heel goed jongens gewoon zo blijven doorgaan! Niks mis met Twente! Werkt mijn oud-RT leraar waarschijnlijk nog. Jeweetwel die ene met die boot ;)
 
Volgens mij zijn mensen met een autoclicker of zo bezig :grijns:


Toch niet, of het zijn de mensen die tegen stemmen :eek!: Verhouding is nu weer 47% voor en 48% TEGEN !!!
:mad: :mad: :mad:
 
Last edited:
Mensen, er moet nog wel even serieus geklikt worden op de site van tubantia, want dat mooie veld mag niet verloren gaan aan de milieu maffia!

Discussie word alleen gevoerd op basis van sentimenten, zag het pas op TV, waar mensen bang waren voor de " hele nacht herrie" dat terwijl het veld s'nachts gesloten zal zijn. En dat er bomen in de aanvliegroute gekapt zouden moeten worden, ook zo'n onzin want die is al jaren vrij.

En dat er het ene toestel na het andere over hun huis zal razen, nou ja, bij een paar miljoen passagiers per jaar praat je over een kist of 8 per dag, en die maken geen touch and goes zoals de F16's dat wel deden.

Nog maar te zwijgen over het verschil in geluidsproductie van een 737/A320 vergeleken met een F16 in Fullburner takeoff.

Het is echt één grote jammerheid, dat terwijl het ECHT niet goed aat met de werkgelegenheid in Twente.

Anyway, my 2 cents

André
 
'Interesse Lufthansa in luchthaven Twente'

08-12-2006

ENSCHEDE - Lufthansa heeft interesse om een opleidingsonderdeel met tussen honderd en tweehonderd opleidingsplaatsen te vestigen op het terrein van de voormalige vliegbasis Twenthe. Dat meldt de krant TC Tubantia. Burgemeester Den Oudsten van Enschede heeft daar donderdag (7 december) over gesproken met een delegatie van de Duitse luchtvaartmaatschappij.

Volgens de burgemeester betrof het ‘een constructief gesprek met een verkennend karakter’ en gaat het om ‘belangrijke ontwikkelingen’. Hij wilde volgens de krant verder niet op de zaken ingaan.

“Naarmate de besluitvorming over de luchthaven dichterbij komt, zie je marktpartijen interesse tonen in de luchthaven. We moeten een exploitabel vliegveld gaan maken, in het belang van Twente, en tegelijkertijd zorgen voor een leefbare omgeving. Daar zie ik ook kansen voor”, aldus burgemeester Den Oudsten in TC Tubantia.

Zou mooi zijn voor Twente! Vandaag maar weer een paar keer gestemd ;)
 
Back
Top