5 Februari klas

Oke, marnixdv was de 1e met een idee voor een RV-punt (Rendez-Vous punt, even in het militaire jargon komen ;) ), het tijdenbord (dat grote blauwe).

Dan ga ik er vanuit dat we elkaar daar treffen onder het bord om 1700, en vanaf daar een lekkere snackbar (misschien wel op het station zelf) zoeken en daarna een kroegje ingaan, wat poolen en ouwehoeren enzo.

Zie jullie daar!
 
Mensen, ik heb er zin in.
Asl ik het goed begrijp zijn we vrijdag met:
- Uncle
- Laulau?
- marnixdv
- Bastetje
- Tomcat84?
- Niek

Ik vertrek rond 16.00 vanuit Apeldoorn, gok erop dat ik het (ondanks de vrijdagmiddag) wel red. Zie jullie op Utrecht CS.
 
Last edited:
Mensen, ik heb er zin in.
Asl ik het goed begrijp zijn we morgen met:
- Uncle
- Laulau?
- marnixdv
- Bastetje
- HEKTOR
- Tomcat84?
- Niek

Ik vertrek rond 16.00 vanuit Apeldoorn, gok erop dat ik het (ondanks de vrijdagmiddag) wel red. Zie jullie op Utrecht CS.
Morgen?
Ik neem aan dat je vrijdag bedoeld he :rt:
 
Zoals ik al in de SvZ gepost had weet ik officieel nog niet of ik in Februari kom maar ga er eigenlijk wel van uit, dus ik zal er morgen ook zijn :)
Heb er zin in!

Groetjes, Laurens
 
Ik weet nog niet zeker of ik er (op tijd) ben

Als ik er ben dan ben ik er, en anders niet... (no shit Sherlock!) ;)
 
Heb zojuist Nitro even aan de telefoon gehad... GATVERDAMME!!! Die verhalen van hem zijn echt TE smerig! Ze hebben blijkbaar een buis van 12 (!!!!) mm dikte in zn lies naar binnen gepropt om vervolgens een paraplu (?) in zn hart te steken... voor alle smerige details moet je m maar ff mailen.

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat t allemaal perfect is gegaan, zn hart weer dicht zit en hij er gewoon bij is de 5e! Hij mag net weer lopen en mag zaterdag waarschijnlijk naar huis.

Hij mag alleen het komende halfjaar geen bier drinken...
 
Als 'ie weer kan lopen kan hij ook morgen om 17.00 op Utrecht CS zijn...:D

Even zonder gekheid: top om te horen dat het goed is gegaan en dat hij er de 5e bij is.
 
Heb ik wat gemist over Nitro? Waarom werd hij in de eerste instantie geopereerd?
Mooi dat het allemaal is gelukt inderdaad.
 
Jah ik heb het ook gemist. Kun je na zo'n operatie nog vlieger worden? of sla ik de spijker nu helemaal mis? no offence natuurlijk.

Beterschap!

Tks
 
Goed om te horen dat het allemaal geslaagd is :)
Zal hem binnenkort even uithoren, nu mag die heel even rusten :D
Bedankt voor de update Whooptack!
 
Mooi voor hem :)

@TKS: Hij had die operatie juist zodat hij aan de opleiding kon beginnen. Hij zal hier snel zelf ook wel posten.

Verder moet ik helaas zeggen dat er vanochtend van mijn kant wat tussen is gekomen en er vandaag toch niet bij kan zijn. Baal er goed van :(
Nouja, in ieder geval veel plezier en ik zie jullie hopelijk de 5de op de KMA.

Groetjes, Laurens
 
Oke even update'je vanaf mijn kant,

Dank whooptack voor de goede zorgen, ik zal je volgende keer de details besparen. Ingreep goed verlopen, allemaal verdomde interesant, behalve dan de uren die je op je bedje plat op je rug moet verbrengen en er overal om je heen schone zusters rondhuppelen (no offence ze doen ontzettend belangrijk werk). Volgende week nog op controle op cardio CMH, vanaf dan zal het balletje na een pauze weer verder gaan rollen en verwacht ik geen obstakels meer voor 5 febr, vandaag al wat rondgebeld en als echo volgende week goed uitpakt is het alleen nog een berg papierwerk.

bedankt voor jullie beterschapswensen, geniet van vanavond.

Groeten Nitro
 
Hey Nitro, klinkt positief. Even de controle afwachten en dan mooi de 5e mee doen, toch?

Ik heb net weer even met IKS gebeld omdat ik nog geen papierwerk ontvangen had. Hij had het eind vorige week verzonden, dus zal het vandaag/morgen wel binnen krijgen. Gelijk nog even gevraagd hoe het zat met de papieren van het KMA, deze zou ik ook deze week binnen moeten krijgen.

Ach, heb ik in ieder geval wat te lezen. ;) Ben benieuwd.
 
heej mensen, al lang niks meer gepost, maar laat toch ff iets van me horen.. Ben nog steeds aan t wachten op plaatsing. Ik heb vlak voor de feestdagen naar het IKS gebeld en daar zeiden ze mij dat de klas van februari zo goed als vol was. Ik weet niet of dit iets te maken heeft omdat ik solliciteer voor gevechtsleider. Misschien dat die plekken in de klas al vervuld zijn en dat ze alleen nog maar vliegers in die klas plaatsen. Ze zouden in de eerste 2 weken van januari mijn definitieve plaatsingsdatum doorgeven dus ik ben benieuwd. Misschien dat ik alsnog met een beetje geluk bij de februari klas kan komen.

In ieder geval, mocht ik er niet bij zijn in februari dan allemaal heel veel succes en tot augustus!!

Ik zal zodra ik iets heb ghoord het doorgeven op t forum..

Greetz,
 
Last edited:
Zo, nog maar 11 dagen en dan richting de KMA.
Moet zelf nog een paar kleine dingetjes regelen (handig zo'n checklist).
Hoe is het met de rest? Al zin om te beginnen?

Daarnaast zijn er volgens mij nog een aantal mensen die op het laatste moment aan de 5 februariklas toegevoegd gaan worden, tenminste, als ik het zo lees in de stand van zaken. Ben benieuwd.
 
Jaaa en ik ben d'r een van. Jammer dat ik niet kon zijn bij de meeting, maar ik gok dat we elkaar snel genoeg kennen tijdens het bivak.. In elk geval tot wederziens de 5e :)

@Nitro: Waarschijnlijk tot de 5e en beterschap voor zover nog nodig!
 
Heey mensen, ik wou me ook ff melden als starter aan de KMA op 5 feb.
Ik ben aangesteld voor de functie gevechtsleider weapons.
Zijn er toevallig mensen die 5 feb. ook reizen per trein via de routes Deventer-Nijmegen en Nijmegen-Breda? Anders kan er misschien gezamenlijk gereist worden!!??
Nou in ieder geval tot de 5de
de groeten
 
Back
Top