5 Februari klas

Inderdaad, Uncle, mocht je erover willen praten, zeg het even, we staan voor je klaar.
Ik kan me namelijk goed voorstellen dat de ene persoonlijkheid de andere wel eens in de weg zit. :D
 
Lachen om weer te zien: zelfs voordat het hele circus begint kruipen de ops jongens bij elkaar (vliegen, LVL, LGL). Ik zie weer geen personeelsneuzen in de club. Ik heb het zien herhalen bij de kapiteins- en de majoorscursus; je praat toch elkaars taal...

Succes alvast met de opleiding, en als het allemaal goed gaat spreken we elkaar nog wel eens.

PS Mijn laatste kartrondje heeft me gekneusde ribben opgeleverd (twee weken thuis....), maar laat dat jullie niet weerhouden :)
 
@ Niek_ en Whooptack!

Hartstikke bedankt! Eindelijk iemand met wie ik over mijn problemen kan praten, normaal is het zo ontzettend moeilijk om er met iemand over te beginnen, dan wil ik ze er niet mee lastig vallen enzo :huilt: :haha: :grijns: :D (sorry voor het grote aantal smilies, kon niet kiezen)
 
Even ter zake trouwens weer:

Voorlopig zet ik de datum dan maar op 20 Januari, mochten er mensen zijn die niet kunnen horen we het wel, anders gaan we er vanuit dat iedereen dan kan.

Moeten we alleen nog even duidelijk op een rijtje hebben wat we gaan doen.
  • We kunnen hier (http://www.defabrique.nl/karten.aspx) gaan karten en daarna wat drinken ergens in de stad.
  • Of gewoon een kroegje bezoeken en daar wat poolen, drinken, ouwehoeren etc in de stad?

Waar gaat jullie voorkeur naar uit? En willen jullie ook eten? Eten hoeft van mij niet per sé (nja, snackbarretje misschien ofzo hehe), wat willen jullie?
 
Ik kan de 20e wel.
Zal wel de keuze moeten maken: of met de auto, of om 23.45 met de trein mee. Maar dat komt wel goed.

Wat betreft de invulling van de avond. We kunnen inderdaad even gaan karten, pakken we daarna een kroeg. Eten hoeft van mij ook niet perse, een snackbarretje tussendoor is natuurlijk ook een optie. :D
 
Even ter zake trouwens weer:

Voorlopig zet ik de datum dan maar op 20 Januari, mochten er mensen zijn die niet kunnen horen we het wel, anders gaan we er vanuit dat iedereen dan kan.

Moeten we alleen nog even duidelijk op een rijtje hebben wat we gaan doen.
  • We kunnen hier (http://www.defabrique.nl/karten.aspx) gaan karten en daarna wat drinken ergens in de stad.
  • Of gewoon een kroegje bezoeken en daar wat poolen, drinken, ouwehoeren etc in de stad?

Waar gaat jullie voorkeur naar uit? En willen jullie ook eten? Eten hoeft van mij niet per sé (nja, snackbarretje misschien ofzo hehe), wat willen jullie?

ja maar ik wil wel een beetje vroeg weer thuis zijn en jij moet
eig ook ff de avond vrij houden uncle ;) de reden krijg je nog wel gemaild :p
 
Oke de 20e wordt het dus?

Dan even voor wat betreft de tijd, in de middag of de avond? Ik moet zelf met OV reizen dus kan het sowieso niet al te laat maken.

Zelf dacht ik aan rond 17.00 ofzo op Utrecht Centraal met ze allen? Kunnen we zo de stad in lopen en komen we wel een gezellig kroegje (en die snackbar :D ) tegen, en dan gewoon een beetje zien wat de avond brengt.

Jullie andere/betere plannen? Qua tijd en activiteit.
 
als ik me er mee mag bemoeien ;) ik kom elke dag in utrecht en dichtbij het station is de bison bar, daar staan iets van 18 pooltafels, leuke omgeving etc. dat is op iets van 5 minuten lopen.
Op 20 minuten lopen is de Ozebi, http://www.ozebi.nl/ staat garant voor een leuke avond :D (ik lijk wel een reclame bureau).

Veel plezier in ieder geval

Chris
 
Bison bar is inderdaad gezellig, kwam daar nog wel eens toen ik nog in utrecht studeerde. Even poolen is misschien ook wel leuk. 17.00 is ok wat mij betreft, kom dan ook met het OV.
 
Mits ik op tijd hoor of ik aangenomen wordt als ik de sporttest haal ben ik ook van de partij en kom dan hoogstwaarschijnlijk met de auto. Ik woon zelf in Valkenswaard (bij Eindhoven), en als er iemand ook vanuit die kant moet komen kan die wel oppikken.

Groetjes, Laurens
 
5 FEB

5 FEB

Hej heren en dames uiteraard,

Bij deze wil ik mij ook ff melden voor de klas van 5 Feb. Graag had ik met jullie meegewild maar ik ben helaas verhinderd. De 20ste geef ik zelf namelijk een knal feest:yeehaa: . Ik hoop wel dat we samen een lachuh tijd gaan hebben, en dat we er uiteraard samen door komen.

GRTZ HEKTOR
 
Jammer dat je er niet bij bent Hektor!
Wel gefeliciteerd uiteraard, al had ik dat al gedaan.
Ik voeg je even toe aan het lijstje.
 
Hej heren en dames uiteraard,

Bij deze wil ik mij ook ff melden voor de klas van 5 Feb. Graag had ik met jullie meegewild maar ik ben helaas verhinderd. De 20ste geef ik zelf namelijk een knal feest:yeehaa: . Ik hoop wel dat we samen een lachuh tijd gaan hebben, en dat we er uiteraard samen door komen.

GRTZ HEKTOR

Voor mij geld t zelfde :( beetje jammer wel
 
Back
Top