5 Februari klas

laulau, vlieger zeg je.. Moet je dan niet de pvs nog??

Ik heb PVS in Roanne gedaan. Het was de bedoeling dat ik naar de oktoberklas zou gaan, maar ik heb de sporttest verknald (die ze vlak na de PVS hadden geplanned, ik was namelijk 3 oktober pas terug uit Frankrijk ofzo). 3 maanden uitstel gekregen en doe hem dus 8 januari opnieuw. Medisch ben ik ook al goed gekeurd.
 
Zoals het er gisteren naar uitzag zit 5 Februari vol. Hoor donderdag (vandaag) rond 13.00 of ik er nog bij zit...:eek:
 
Even on-topic.
26e of 27e maakt mij weinig uit. Utrecht is ok voor mij. Ik zou zeggen verzin wat leuks dan ben ik erbij :)
 
Ik sprak een andere jongen die ook is aangenomen voor vlieger en die zag het ook wel zitten, maar die voelde meer voor de data 19 en 20 januari omdat die dan het weekend van 26 januari (laatste weekend dat je nog even goed veel kan drinken als je zou willen haha, lijkt me 3 en 4 februari niet slim) met vrienden even goed kon gaan stappen.

Is dit ook oke voor de mensen die komen?

Een andere vlieger die ook is aangenomen inmiddels vond dit ook wel een idee (ook geen airworker trouwens, net als de vorige waar ik het over had), en die is de 26 en 27e op vakantie.

Laat even weten wat jullie er van vinden :D
 
Jow! Ben dr ook bij 5 februari! Heb me ook maar even aangemeld!

Nitro, ik heb je nog niet kunnen bereiken geloof ik maareh.... NIJAC-lichtinkje!!

Ik was dus voor de 20e, lijkt me wel een vet goed plan om even iets leuks te gaan doen met zn allen! Misschien is overigens gewoon een borrel in Utrecht wel zo functioneel als we elkaar een beetje willen leren kennen... Praat zo lastig met een helm op (en nou geen gezeik over intercoms ;))...

En ik ga natuurlijk voor vlieger...
 
Mij maakt het niet uit.. Ik hoor t wel wanneer de datum definitief is.
En nu maar hopen dat ik toch nog in de februariklas zit.;)

Mzzl

O ja, @ Uncle, ik zal je nog ff toevoegen op msn ok.:rt:
 
Mij maakt het niet uit.. Ik hoor t wel wanneer de datum definitief is.
En nu maar hopen dat ik toch nog in de februariklas zit.;)

Mzzl

O ja, @ Uncle, ik zal je nog ff toevoegen op msn ok.:rt:

Is prima,

Whooptack dinges, ik zet je erbij :haha:
 
Met die gast heb ik nog de GVSS gedaan. Was echt een gezellige week, hopelijk kom er ook nog bij in de klas :)
 
Holly mack Whooptack, ik had natuurlijk nooit anders van je gedacht maar dit is lekker nieuws man. Verdomme dan heeft het eeuwige pvsen toch nog zin gehad he, nouwja geniet van de euforie, we doen als ik weer thuis ben (zit nu nog tot 8 januarie in oostenrijk) snel weer een nijac borreltje.....

on topic, Ja hoor alle data vind ik prima, als er maar een koud pilsje klaarstaat.

Groeten uit het o zo witte mayerhofen.
Nitro
 
Zuiver, Nitro!

He, Hoe zit t eigenlijk met je rikketik? Is die al weer gelijmd? Veel te lang niet meer gesproken man!

Whooptack!

PS: Uncle/Bramage, als je in een identiteitscrisis zit zijn we er allemaal voor je, dat weet je he?
 
Back
Top