Standby kamer DUS - plaatsje vrij !!!

mr. green

New member
er is weer ruimte in onze standby kamer in DUS.... :snore:

- 5 minuutjes rijden van het vliegveld
- incl. lift
- gratis parkeren en altijd plek
- in een winkelstraat met veel restaurantjes (o.a. de beste pizzeria in germanie)
- alle cheapie cheapie winkels (lidl aldi plus etc.)
- internetcafe naast de deur (eurootje per uur)


kortom voor weinig geld veel gemak :biertje:

interresse bel John 0031-6-38753944 of Walter 0031-6-22800577
 
It's taken.

Sorry mannen , maar kitesurfers onder mekaar moeten solidair blijven;)
 
Er gaat niemand bovenop me liggen hoor, JRA.

Dat van die pizzeria is trouwens wel waar, dat is goed te kanen daar!
 
Dudes, Waar is jullie casa gesitueerd dan???

Groeten van de Sofia, connoisseur (4 dagen vast gezeten ivm mist.....)
 
Mooi! maar ehh...Wat vragen jullie per maand, kan dat op tegen de Novotel prijzen??? tussen de 12,25 en de 20eetjes??:grijns:
Succes Mannen,
 
de geestelijk rust dat je altijd en op elk tijdstip binnen kan vallen
is mij heel wat waard... :snore:

maareh komt i.d.d. ongeveer op hetzelfde bedrag uit.

laterrrrrrr
 
€20,- per maand? Of bedoel je dit per nacht end dus €600 p.m.

In het eerste geval wil ik me misschien wel inkopen!

Is het een idee om met meerderen een tokootje in FRA aan te schaffen? (in het geval we daar voortaan onze diensten gaan starten).

gtz rob
 
Geen geld al zeg ik het zelf..

Heb geen kamer nodig in DUS.. maar als ik er een nodig had wist ik het wel..

Cheers.
 
Weer een plaatsje vrij....

Weer een plaatsje vrij....

Just for info, er is weer een plek vrij in DUS, weet niet of de nieuwe NL-collega's zo slim zijn om zich direct in DUS te laten stationeren / moet niet zo moeilijk zijn tegenwoordig ;-) / maar just in case...

Mzl John
 
Just for info, er is weer een plek vrij in DUS, weet niet of de nieuwe NL-collega's zo slim zijn om zich direct in DUS te laten stationeren / moet niet zo moeilijk zijn tegenwoordig ;-) / maar just in case...

Mzl John

Helaas, DUS is geen mogelijkheid voor nieuwe co's... :bwah:

Mocht alleen kiezen uit FRA of MUC, en er werd meteen duidelijk bij vermeld dat men zich op de lijst voor DUS kon laten zetten, maar dat dat de komende jaren zeer waarschijnlijk weinig op zou leveren... (Overstationering zou ongeveer 50 personen zijn...)

Zou mooi zijn... :grijns:
 
Wordt wat ongeloofwaardig inmiddels, van de kant van CityLine dan. Ik sta ook nog steeds op de lijst voor DUS, maar daar gebeurt niks... Sprak laatst een Nederlandse co uit DUS, die bijna alleen maar Stationsdienste vloog en meende dat er al heel wat collega's weg zijn.

Volgens mij stellen ze zich erg voorzichtig op daar in CGN....:1855:
 
Ik zou die Martin Herbst niet vertrouwen !!

Probleem is echter dat in onze "geniale" MTV Abschluß van eind vorig jaar de "overstationeringsquote" van 35 naar 15 % is gegaan. Tja ondanks dat er dan mensen weggaan, geen nieuwe plekken in DUS.

Ik zou er echter ff een gevalletje PV van maken.

C (ook weg uit DUS in aug).
 
Heb er vandaag nog over gebeld.. Overstationering in DUS is eindelijk beneden de 100%(!) gekomen en zit nu actueel op 86%. Dit moet eerst onder de 15 komen en de stationering van Hamburg, München en Frankfurt boven de -15%. Dan mag je eens een gokje wagen............ Oww en nog een nieuwtje, ook zonder abi mag je al op de wissellijst staan :) sta er vanaf morgen op, of was dit allang bekend?
 
Heb er vandaag nog over gebeld.. Overstationering in DUS is eindelijk beneden de 100%(!) gekomen en zit nu actueel op 86%. Dit moet eerst onder de 15 komen en de stationering van Hamburg, München en Frankfurt boven de -15%. Dan mag je eens een gokje wagen............ Oww en nog een nieuwtje, ook zonder abi mag je al op de wissellijst staan :) sta er vanaf morgen op, of was dit allang bekend?

He? Je bedoelt dat de stationeringsquotum in DUS nu 186% is, oftewel bijna 2x zoveel co's nog daar zijn als er in verhouding nodig zijn?

Dat van die -15% snap ik niet helemaal trouwens.
 
Back
Top