Janet flights out of KLAS

Q-nimbus

Active member
Jaja, ook ik speel FS:X (bij een vriend uiteraard) :grijns:

In een van de missies moet je met een 738 wat mannen naar hun werk brengen: Groom Lake, oftewel Area 51. Leuk en aardig allemaal, maar groot was mijn verbazing toen ik er achter kwam dat deze vluchten ECHT bestaan:

http://www.airliners.net/open.file/0277278/L/

Ik vind dat heel fascinerend (nee, ik geloof niet dat er ALIENS zijn) Zijn er mensen (Amerika-gangers?) die hier wat meer van weten, of leuke verhalen erover kennen?

Ben benieuwd,

Q-nimbus
 
Onder de missie kom je ook nog een UFO tegen :grijns: . Ik denk btw ook niet dat er aliens zijn, maar ik denk dat ze daar gewoon samenzweringen bedenken zoals 9/11.
Van daar dat je gewoon word neergeschoten als je probeert een blik op te vangen van een alien.

DBX

PS: Dat FS:X lijkt net een dia-show bij mij
 
Tijdens mijn IAC Be99 en SA227 effo tijd in SLC was er een goeie run naar Burbank. 's Nachts op 11.000 met de Beech of FL230 (of zo iets) met de Metro over Las vegas kon je mooi koekeloeren naar Groom Lake of er iets aan de hand was en mee luisteren op Nellis Approach. Er waren altijd wel een paar lampjes aan op het veld. De Janet flights niet veel gehoord maar wel veel "Chase" callsigns, geloof ook ferry vluchten voor personeel. Veel heli's daar gezien (in de verte) en fighters in het circuit. Ook wel eens grote nachtelijke wave's van Red Flag terug zien komen. Bijna een een keertje er over heen kunnen vliegen, op de terug weg naar het noorden mochten we midden in de nacht meestal een stukje afsnijden en een direct vliegen, beetje smokkelen met zogenaamde wind correctie en dan zat je zo tussen Las Vegas en Goom Lake en van boven keek je er dan bijna recht op (de kerel links naast me sliep toch meestal, wel lastig om over hem heen te turen). Op oudjaarsavond of Kerst (weet ik niet meer, geen zin in logbook te kijken) echt een vette direct over Edwards noordoost naar SLC en toen werkelijk dichtbij maar toen vloog er natuurlijn geen zak. Ik geloof niet in UFO's maar wel in geheime (prototype) USAF verkenningstoestellen die nog niet echt bekend zijn en daar gestationeerd zijn of uitgeprobeerd worden.
 
de kerel links naast me sliep toch meestal, wel lastig om over hem heen te turen).

Gek die van mij sliep ook altijd! Kan niet dezelfde zijn geweest want ik vloog vanuit North Las Vegas op de Be 99.
 
First post, long time reader.

Was ook based SLC op de Beech, ook vaak de Burbank run gedaan 1 keer boven LAS de "JANET" callsign gehoord 's nachts. Ze gingen daarna naar een Nellis freq toe.
 
de kerel links naast me sliep toch meestal, wel lastig om over hem heen te turen).

Gek die van mij sliep ook altijd! Kan niet dezelfde zijn geweest want ik vloog vanuit North Las Vegas op de Be 99.


die North LAS base had toch ook een nachtrun naar Sacramento Exec? ging je dan niet langs/over de area?
 
PS: Dat FS:X lijkt net een dia-show bij mij

Ik denk dat je niet de enige bent die aar last van heeft. Bij mij loopt hij redelijk maar ik speel veel liever fs2004 met de Level-D 767, wat een ontzettend mooie kist is dat toch :rt:
 
Back
Top