NLS 07-03

Hey Harm,

Sorry ik had je post nog niet gezien, maar jij was er dus wel al achter dat ik ook in de 07-03 klas zit!!! :D Gezellie!

Tot mailens!
groetjes, Lil
 
Nou guys, zal ik maar eerst vertellen wat ik van de medische keuring vond.... (en dat vanuit het perspectief van een geneeskunde student) HET IS EEN VLEES KEURING!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bwah: :huilt: Hele slechte arts die niet kan communiceren en zeer slecht bloed bij je prikt is ook nog niet echt vriendelijk. Maar dit kan natuurlijk een slechte dag voor haar zijn geweest en een moment opname, dus hopelijk is het bij jullie beter!!!;)

Verder is het een standaard medisch onderzoek: bloed, urine, ECG (hartfilmpje), gehoortest, gewicht/lengte, trommelvliesmeting, algemeen lichamelijk onderzoek en ogen (= oogboldrukmeting, perifere gezichtsveldmeting en algemene meting van lens/gezichtsscherpte)

Hopelijk hebben jullie hier genoeg info!! Succes en tot in maart dan maar!:D
 
Keuring gehad, en niks bijzonders. Eigenlijk precies zo als Lil zegt.
Hebben jullie al een brief gehad dat jullie zijn aangenomen ik pas vandaag? ze hadden mij eerst namelijk gebeld.
 
Keuring gehad, en niks bijzonders. Eigenlijk precies zo als Lil zegt.
Hebben jullie al een brief gehad dat jullie zijn aangenomen ik pas vandaag? ze hadden mij eerst namelijk gebeld.


ik had in augustus al een brief gehad dat ik aangenomen was, maar een bevestiging van dat ik in de maart klas zat heb ik nog niet gehad.
 
ik had in augustus al een brief gehad dat ik aangenomen was, maar een bevestiging van dat ik in de maart klas zat heb ik nog niet gehad.

Idd ik heb die brief dat ik door de COVA aangenomen was ook gekregen in september net na die bijeenkomst van de commissie, maar echt een brief van je zit in de maart klas heb ik nog niet ontvangen.... En hebben jullie al een afspraak met iemand van de bank, voor een lening??? Oh trouwens hebben jullie ook wel ingeschreven (voor zover mensen ook op de campus gaan wonen dan....) bij studentenwoningweb? Het schijnt namelijk nogal lastig te zijn om een kamer te krijgen, maar uiteindelijk krijgen NLS-ers wat voorrang...

Ik heb er super veel zin in!!:D Vliegen maar!! Hebben jullie eigenlijk ook al vlieg-ervaring?? Ik vlieg op LE (lelystad) en GG (groningen)...super relaxed!
 
Ik heb wel een brief ontvangen dat ik in de maart klas zit maar die was gelijk gecombineerd met dat ik aangenomen was, maar die heb ik dus pas gisteren gehad. Ik heb verder nog geen afspraak met de bank gemaakt, maar ik neem aan dat we een contactpersoon krijgen van de NLS bij een van de banken. Of niet? Lil heb jij wel al contact met een bank?

Ik doe verder aan zweefvliegen. Dus dat is mijn vliegervaring.
 
Als je nog geen afspraak met de bank gemaakt hebt, dan kan je dat maar beter snel doen, ik ben al vanaf augustus bezig met de bank, en nu is het bijna rond. dit komt ook omdat mijn ouders niet de rijkste zijn. en ik heb nog geen vliegervaring.

Ik heb het gewoon bij de ing bank gedaan, hun financieren ook de typerating al mocht het later nodig zijn
 
Ik heb verder nog geen afspraak met de bank gemaakt, maar ik neem aan dat we een contactpersoon krijgen van de NLS bij een van de banken. Of niet? Lil heb jij wel al contact met een bank?

Ik heb nog geen afspraak met de ING of ABN-AMRO, maar ga een afspraak maken in december. Dit wordt niet door de NLS geregeld, dus daar moet je zelf achter aan gaan! Ik weet ook nog niet welke bank ik de voorkeur geef: ING heeft een soort garantiefonds, maar dat dekt ook niet alles.....

Cool Harm dat jij ook wel vliegt! Kunnen we tijdens de 10 maanden ground school lekker al rondjes vliegen boven NL, toch? ;) :haha:

Nou, heren hopelijk tot snel dan! :D
 
Hallo allen.... Of ik in de maart klas kom weet ik nog niet, sta op de reserve lijst. Medische keuring 13 december, maar ben al eens (af)gekeurd bij de KLU, maar volgens JAR zou ik goedgekeurd moeten worden...

NASS al gehaald. Mocht maart niet passen, dan in mei '07. :)
 
Hey allemaal!

Hebben jullie in de tussentijd al wat meer vernomen van de NLS?? Ik ga deze week een afspraak maken met de bank en hoop ook meer van de kamerverhuur site te horen....

En Neal veel succes met de Medical! Komt vast wel goed, want 't stelt niet veel meer voor sinds de nieuwe JAA regels...

tot snel dan!
 
Ik heb voor de ING gekozen omdat ze een garantiefonds hebben, ik heb ook voor de ING gekozen omdat ze als je de opleiding hebt afgerond ook de typerating financieren als de maatschappij dat niet doet, je moet dan wel een contract laten zien.

Bij de ABN is de borg die ze vragen veel hoger dan die van de ING.
 
Hey,

Ik zit ook in de Maart klas! Teminste ondervoorbehoud, ik moet nog wel een medische goedkeuring krijgen (Ik heb al wel een klasse 3 dus dat zal wel niet zo'n probleem zijn) Hoe lang duurde het eigenlijk bij jullie voor dat je het resultaat van de keuring kreeg?

Ik zou vandaag (om 9 uur) een afspraak hebben met de ING over de lening, maar ze hebben afgebeld (0m 8:30 echt irritant)

Tot over een paar maandjes!
 
Vandaag mijn medical gehaald, dus ik kan in mei ook starten!!! (wel nog met de bank om tafel, maar dat gaat lukken) :D:D:D

Ik hoop in Maart, hoe eerder hoe beter. Ben in ieder geval blij dat ik kan beginnen!!

Groetjes
 
Hey jomgens!

Hebben jullie inmiddels ook het leerlingcontract van de NLS binnen??? Ik namelijk wel! En hoe vergaat het jullie met het zoeken van woonruimte??

groetjes!
 
woonruimte

woonruimte

..... Toch zou ik de NLS vragen om de woonruimtelijst omgeving Beek..Echt retegezellig daar..

Twee Heeren, ALLA, Marhaba...die chinese sam sing toko...Napoleon... echt toptijd gehad..
 
Back
Top