Aangenomen en dan???

Fiesta!!!

Fiesta!!!

Dames en Heren,

Ik denk dat dit een mooie dag gaat worden voor velen op de wachtlijst. De heren zijn bij elkaar en datums worden uitgedeeld!!

Ik heb net telefoon gehad van KLC. Begin eind april captain Fokker 50. De champagne gaat er lekker in mag ik wel zeggen!

Vamos a Holanda!!
 
Ze zijn niet zo snel bij de overheid. Maar heb em zelf 2 keer gehad. Eentje vorig jaar en eentje 3 jaar geleden. Beide ging snel, binnen 3 weken.
Maar heb ook verhalen van veeeeeel langer gehoord.
Wanneer je em na 3 weken nog niet terug hebt, kun je er altijd een telefoontje aan wagen. Schijnt erg effectief te zijn. Resultaat uiterlijk binnen 2 weken.
 
Type: wanneer je met ervaring binnenkomt op dit moment Co F50 en Co F70/100.
Wanneer je Ab Initio binnenkomt SO ICA, Co F70/100 en wat minder waarschijnlijk Co F50. Dit omdat ze graag ervaren mensen op de F50 willen hebben die snel naar links kunnen.
 
Anticidentenonderzoek was na 1 week rond; medical idem.

echter....

na telefonisch navragen bleek dat het uiteindelijke in-diensttreden nog wel 6+ maanden kon gaan duren.
 
Lol, ben je een van de weinigen waarbij het wel snel verloopt. Zit iets anders weer tegen. Volgens mij is het bij niemand snel en soepel verlopen. Ik heb zelf na de grading 4 maanden op de COVA moeten wachten.
Afgezien van de eerste lichting die hebben het hele traject binnen een maand gedaan, maarja toen was de nood het hoogst.....
 
Heb 3 maanden moeten wachten op een ''geen bezwaar'' omdat ik in het buitenland woonde. Toen kon er pas gekeken gaan worden wanneer er nog plaats in de opleiding was. Tussen begin selectie en indiensttreding zat precies 14 maanden...
 
hey RTO,

Wij kennen elkaar nog van AB. (vs Niki) Neem aan dat je dat krantje inmiddels wel uit hebt:grijns:
Ben je al begonnen? Wens je veel plezier bij klc.
 
Heeeey primer,

Was jij die AB F/O waarbij ik toen die Telegraaf kwam halen op PMI? Lachen joh! Indiensttreding is vrijdag aanstaande dus ik wacht nog in spanning af...

Hopelijk alles naar wens bij AB :biertje:
 
Yep!

Ik ga weg bij ab. AMS dicht, dus vond 't nu ook tijd voor iets anders
Heel veel succes met de TR op de F70. Gaat zeker lukken!
 
Back
Top