AIRWORK quote of the month.

Status
Not open for further replies.
OK, Dames en Heren.
Het is nu wel genoeg. Even een pas op de plaats maken.
Voordat dit forum verder op het kapers traject beland, het volgende.
Hebben we eindelijk een rubriek waar eenieder, groot of klein, jong of oud, ervaren of onervaren in de luchtvaart, een bijdrage kan leveren waar het gaat om de objectieve en subjectieve humor te belichten van wel of niet zo bedoelde aan en opmerkingen van collega airworkers, en waar het gaat om de wat meer amusante interpretatie van stellingnames en geponeerde opinies, dreigt de beoogde goede geest van dit forum af te glijden naar een bedenkelijk nivo.

De originator van deze rubriek gaat hier nu als volgt stelling nemen.

Airwork, quote of the month is, zoals trouwens geen enkele andere rubriek op airwork, GEEN platform om communucatieve agressie te uiten en, gevoed door een misplaatst superioriteits gevoel, andermans bijdragen in andere forums met lege, snibbige adolescente opmerkingen met cynisme als onderhuidse kwaadheid , met daarbij cogninctieve signalen als denigrerende opmerkingen, kritiek, beschuldigingen en name calling gepaard met oneliners en sound bites, te ridiculiseren.

En, ook is geen enkel ander forum op Airwork, for that matter, beoogd om niet op de bal maar op de man te spelen en blind te schoppen en te slaan zonder iets te raken.
Bovenstaande opmerkingen plaats ik nu even hier omdat de gelegenheid zich daarvoor leent. Even zo goed was het van pas gekomen in andere forums.

Airwork als platform en het educatieve bulletin board profileren zich als een volwassen entiteit met uitwisseling van gegevens en opinies. Het bestaat en groeit dan ook bij de gratie van volwassen deelname van alle betrokkenen.

Als dit allemaal duidelijk is hoeven er dus ook geen forums besloten te worden.

Zo, back to basics dan, iemand nog een nominatie voor quote of the month?

Cheers
Art, (in de jacouzie, Laptop, Sigaar en Gin Tonic binnen hand bereik).:biertje:
 
mijn nominatie...

Art over nomineren in "airwork quote of the month" : :grijns: ;)

OK, Dames en Heren.
Het is nu wel genoeg. Even een pas op de plaats maken.
Voordat dit forum verder op het kapers traject beland, het volgende.
Hebben we eindelijk een rubriek waar eenieder, groot of klein, jong of oud, ervaren of onervaren in de luchtvaart, een bijdrage kan leveren waar het gaat om de objectieve en subjectieve humor te belichten van wel of niet zo bedoelde aan en opmerkingen van collega airworkers, en waar het gaat om de wat meer amusante interpretatie van stellingnames en geponeerde opinies, dreigt de beoogde goede geest van dit forum af te glijden naar een bedenkelijk nivo.

De originator van deze rubriek gaat hier nu als volgt stelling nemen.

Airwork, quote of the month is, zoals trouwens geen enkele andere rubriek op airwork, GEEN platform om communucatieve agressie te uiten en, gevoed door een misplaatst superioriteits gevoel, andermans bijdragen in andere forums met lege, snibbige adolescente opmerkingen met cynisme als onderhuidse kwaadheid , met daarbij cogninctieve signalen als denigrerende opmerkingen, kritiek, beschuldigingen en name calling gepaard met oneliners en sound bites, te ridiculiseren.

En, ook is geen enkel ander forum op Airwork, for that matter, beoogd om niet op de bal maar op de man te spelen en blind te schoppen en te slaan zonder iets te raken.
Bovenstaande opmerkingen plaats ik nu even hier omdat de gelegenheid zich daarvoor leent. Even zo goed was het van pas gekomen in andere forums.

Airwork als platform en het educatieve bulletin board profileren zich als een volwassen entiteit met uitwisseling van gegevens en opinies. Het bestaat en groeit dan ook bij de gratie van volwassen deelname van alle betrokkenen.

Als dit allemaal duidelijk is hoeven er dus ook geen forums besloten te worden.

Zo, back to basics dan, iemand nog een nominatie voor quote of the month?

Cheers
Art, (in de jacouzie, Laptop, Sigaar en Gin Tonic binnen hand bereik).:biertje:
 
Ongelofelijk Art !, je bent in staat om een dergelijk epistel op te hoesten en je hebt het nooit verder geschopt dan een "eenvoudige" wide body captain !?
Volgens mij leidt Harry Mulisch stiekem een dubbelleven en weet niemand dat hij ook een jumbo kan vliegen....;)
Overigens wil ik je met dat laatste niet beledigen. Alleen de schrijf- en levenstijl komen overeen. Verder vind ik Harry namelijk een flapdrol.
 
"En de quote-of-the-month-beker werd uitgereikt aan..
iemand die ontzettend leek op Harry Mullisch!!!"
 
Maar wie is Harry MuLLisch dan?:eek: Schaam Uzelf in de naam van de literatuur!:biertje: .

Winds,

WvdB
 
Jaap stobbe, 25-5, 22.44
om bij LH te komen is je Citylinerschap eerder een nadeel dan een voordeel.( Cruyff heeft dus niet altijd gelijk , wat een rare constatering...)

Viper1983, 26-5, 09.45
Als je in het buitenland solliciteerd moet je niet gaan lopen janken dat je in het buitenland moet gaan wonen.....

Flying_piza_service, 27-5, 11.29
Als je de kist maar lang genoeg recht blijft trappen eindigt alles volgens mij op een gegeven moment wel inverted.


Cheers
Art
 
Seppe_Aproach_Control, 28-05, 11:46

Een lijstje met 6 ex leerlingen en hun baan is niet echt impressive als je weet dat EFTO al jaren aan de weg timmert! Nummer 6 mag naast het besturen van zijn jet deze onder toeziend oog van Mr Miyagi waarschijnlijk ook regelmatig van een nieuwe waslaag voorzien
 
Last edited by a moderator:
Ennnn de maand juni is aangebroken! Voila.....

Als er iets onzin is is dat de KLM stessen hard moeten werken kom op man ,die krijgen zelfs ovulatie verlof en hebben mega veel vrij.

Sorry genoodschaps des weledelevliegerheren, maar deze kon ik niet laten liggen.

Winds,

WvdB
 
@ FD, c.s.

Neen, Art komt niet uit de jacuzzi, zit er net weer in, flesje Grand-Pey-Lescours Saint-Emillion Grand Cru, een Davidoff Robusto Melennium Blend, en sound surround, Rigoletto, de arias van Luciano P.
Pensionados Rules.

Want, trouwens, lees Art, May 02, 12.52 en alles word duidelijk.

Moet ook alles uitleggen tegenwoordig.:passed:

Cheers
Art
 
Neen, Art komt niet uit de jacuzzi, zit er net weer in, flesje Grand-Pey-Lescours Saint-Emillion Grand Cru, een Davidoff Robusto Melennium Blend, en sound surround, Rigoletto, de arias van Luciano P.
Pensionados Rules.

Art

Wat heb je daar dan bij te knabbelen? Ik neem toch aan niets minder dan enkele plakjes Jamon Iberico Jabugo de Bellota Pata Negra met een olijfje?

Meeste airworkers moeten het doen met de bank van Beer buiten in de zon, een fles cola, pizza, eventueel een Marlboro en SLAM FM livestream uit de laptop!
Toch een soort van generatiekloofje ;)
 
Als er Cola wordt gezopen en SLAM FM wordt gedraaid, gaat Q-Nimbus snel weg op zoek naar echte mannen.
 
De bank van Beer

De bank van Beer

André blijft rustig op de bank van Beer zitten, deze party is hier en niet aan de andere kant van de oceaan. Tevens is André in zijn tijd bij de Majesteit haar vliegclub wel dusdanig OPS geworden op het genieten van het leven wanneer het kan dat ie z'n eigen voorraadje (minimaal 1 krat) met goudgele rakkers van ome Freddie (R.I.P.) of het edele vocht uit Enschede met de karakteristieke beugelsluiting heeft meegenomen. Goedgekoeld uiteraard! En ook het rookgenot komt uit eigen doos, zoals zoveel in de luchtvaart tegenwoordig! maar dat geheel terzijde. En omdat ie het eten van de vette piza's inmiddels al wel zat is, zit er een kleine voorraad droge worst en dry roasted peanuts in z'n plastic tas, niet te veel, maar genoeg om te kunnen delen met de mannen :)

De muziek van SLAMFM gaat wel een keer vervelen na verloop van tijd, maar ja, daarvoor heeft André z'n portable Harddrive meegenomen, 160 GB waarvan 30 GB aan MP3's en YOU BET dat daar wel de nodige muziek op staat voor elke party stemming! Want de doorgewinterde party buffel kent het verloop van dit soort party's en weet ook dat de muziek keuze erg afhankelijk is van het publiek.

Want wanneer er dames aanwezig zijn en de mannen volledig automatich overgaan in de 'track while scan' mode, houd men er wel van om de muziek van Van Halen en Ain't talking about love of Guns and Roses met Welcome to the jungle rustig over te laten gaan in iets rustiger edoch wel plezierige muziek waarbij er meer kans tot slagen is voor de komende nachtelijke missie!

André echter blijft onverstoorbaar het goudgele vocht tot zich nemen en geniet rustig van een dikke cubaanse die vredig smeult. Het leven is heerlijk, 26 graden en CAVOK, daar is ie altijd blij mee :) Hoe later het word, des te meer gaat André back to basics, net zolang tot ie toe is aan de hele simpele basis behoefte genaamd slaap.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Last edited:
OK, Ik zal even helpen.

Voor degenen die zich afvragen wat Andre's quote nu eigenlijk is, hier komt ie.

Andre, 3-6-07, 20.48'
"geniet rustig van een dikke cubaanse die vredig smeult"

Als je naar zijn avatar kijkt is het wellicht te begrijpen, heb ook nog even in wikipedia rondgekeken maar deze fetisch heb ik niet kunnen vinden:cool:

Cheers
Art
 
Talsma, 9/06, - 22.06
Als je geen verstand hebt hoef je dus nergens te posten.

Avian, 9/06, - 16.13
Dat is de reden dat ik mijn overgewicht altijd incheck bij een dame.


(hoe verzinnen ze het toch steeds)

Cheers
Art
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top