Het blijkt wel weer, het verdiend aanbeveling alle forums regelmatig aan te doen.
bart geerts, 20-01-2007, 17:22
Die 4-blade prop van N97GW is eigenlijk geen prop, je jaagt gewoon 4 bezemstelen door de lucht hopend dat er wat lift van komt.
Joozd. 02-02-2007, 21:26
En je hoeft niet te blijven trekken, je kan ook gewoon trimmen.
Pitch Disconnect, 02-02-2007, 15:17
Of wanneer je door de 180graden heen bent, juist duwen om em de juiste kant de bocht uit te krijgen....
TomTom, 02-02-2007, 00:20
Maar je moet natuurlijk wel blijven trekken als je eenmaal in die bank hangt!
Joozd, 02-02-2007, 00:11
Banken moet je doen als je een bocht wilt vliegen. Hoe meer je nabkt, hoe sneller je de bocht om gaat. Dit heeft een optimum bij 90 graden bank, waarin je, als je gecoordineerd vliegt in 0 seconden de bocht om bent. Bij nog meer bank neemt het weer af, totdat je 180 graden bank hebt. Dan kom je helemaal de bocht niet meer om. Bij nog meer bankt neemt het dan weer toe, en uiteindelijk ben je bij 360 graden bank weer straight and level.
Iz, 01-02-2007, 20:04
Het aannamebeleid van KLM is 50% politiek, 30% arrogantie, 10% om KLS'ers te werven en 10% wat het broodje van de dag in de kantine van PZ is.
Capt.Kebab, 06-02-2007, 14.25
Niet nadenken, gewoon doen. Doen ze bij security ook.
Februarie word een topmaand. Moet denk ik de jury gaan uitbreiden, zo veel mooie quotes, zo weinig tijd.
Cheers
Art