AIRWORK quote of the month.

Status
Not open for further replies.
OK, let me up the stakes.

Voor de twee winnaars, ieder een fles Pink Champagne als extra naast de fles van Diana.
Ik vind wel een manier om ze op tijd afgeleverd te krijgen.:cool:

Cheers
Art
 
Art...

Champagne:wegkwijt: dat is volgens de meeste vrachtvliegers een drankje voor de vrouwen!!
mn literaire kunsten zijn gelijk aangetast !!

k.
 
@ Kliko,

Vooruit dan, als je een old freightdog challenced, deze is voor jouw als je wint.

I liter fles "Mao Laing Bai Jiu" (Chinese Whiskey), approved by CargoRats Inc.

En drinken tijdens de BBQ, zodat er getuigen zijn,

Cheers
Art
 
daar ben ik al een keer goed van naar de klote gegaan in ZBAA..
kan nog wel een keer denk ik!!!

daar kan je ttrouwens de nanshang-6 copy yak op laten draaien wat een bocht..

k.
 
And.....He's off, Kliko is uit de startblokken, (waar een flesje Mao al niet goed voor is)

01-02, 18.51.00
beetje vliegen, ergens landen, beetje eten, slokje drinken, zwembroek aan, insmeren, vrouwtjes aan het zwembad beoordelen met je collegas, douche pakken, weer hapje eten en veel drinken, je mand in kruipen, onbijtje pakken, beetje vliegen en het begint weer van voor af aan.

01-02, 18.51.49
oefenen voor india, kruip maar in de bezemkast met een blikje voor je mond en een schoendoos op je harses, en gil zo hard je kan een positioning report in het blikje, moet wel echoen, en heb je een maatje moet die ATC spelen en net zo hard terug gillen ook in een blikje uiteraard

Cheers
Art
 
hier een hele goede van capt kebab:

De mensen die het security beleid uitvoeren hebben het IQ van een een ANWB-praatpaal.
De mensen die het security beleid uitstippelen hebben het IQ van een heipaal.
 
Het blijkt wel weer, het verdiend aanbeveling alle forums regelmatig aan te doen. :cool:

bart geerts, 20-01-2007, 17:22
Die 4-blade prop van N97GW is eigenlijk geen prop, je jaagt gewoon 4 bezemstelen door de lucht hopend dat er wat lift van komt.

Joozd. 02-02-2007, 21:26
En je hoeft niet te blijven trekken, je kan ook gewoon trimmen.

Pitch Disconnect, 02-02-2007, 15:17
Of wanneer je door de 180graden heen bent, juist duwen om em de juiste kant de bocht uit te krijgen....

TomTom, 02-02-2007, 00:20
Maar je moet natuurlijk wel blijven trekken als je eenmaal in die bank hangt!

Joozd, 02-02-2007, 00:11
Banken moet je doen als je een bocht wilt vliegen. Hoe meer je nabkt, hoe sneller je de bocht om gaat. Dit heeft een optimum bij 90 graden bank, waarin je, als je gecoordineerd vliegt in 0 seconden de bocht om bent. Bij nog meer bank neemt het weer af, totdat je 180 graden bank hebt. Dan kom je helemaal de bocht niet meer om. Bij nog meer bankt neemt het dan weer toe, en uiteindelijk ben je bij 360 graden bank weer straight and level.

Iz, 01-02-2007, 20:04
Het aannamebeleid van KLM is 50% politiek, 30% arrogantie, 10% om KLS'ers te werven en 10% wat het broodje van de dag in de kantine van PZ is.

Capt.Kebab, 06-02-2007, 14.25
Niet nadenken, gewoon doen. Doen ze bij security ook.

Februarie word een topmaand. Moet denk ik de jury gaan uitbreiden, zo veel mooie quotes, zo weinig tijd.

Cheers
Art
 
Yo Q -

Je hebt maar de helft van mn verhaal geciteerd! ;)

Mijn vote....

Hallo, ik ben onlangs afgekeurd op PO-1 van de luchtmacht, en ik heb een studie piloterij in gedachten.;) (KLS, EEA, sabena) Welke redenen zijn er om het juist wel of juist niet te doen? Ok ik zal het (af en toe) updaten en bijhouden:

Ook mogen de argumenten betwist worden, (ik probeer ze zo kort (bot) mogelijk op te schrijven :p)

Redenen voor:
--Contract vliegen verdient lekker <<---- edit: hoewel ik erg veel klachten hoor :grijns:
-- Het vliegen zelf, de kick en alles daaromtrent)
-- Stewardessen heb ik gezien (A) hoewel een erg zwakke :grijns: je kan net zo goed gaan korfballen dan =S
--- de verantwoordelijkheid

Redenen tegen:
--Aan de eerste vlieguren komen is best lastig, soms zelfs geld bij betalen om een vrachtje te mogen doen.
--Dure opleiding
-- lastig te combineren met gezinnetje heb ik gezien (A) (nog geen probleem :cool: )

ok laat maar komen

the bless of youth... :grijns:
 
Ik vind dit ook wel een aardige van Talsma;

-------------------------
Quote: Je herkent een knuppel (stuurtje), wat van die metertjes en dergelijken.

-------------------------


M'n knuppel zal ik altijd herkennen, die metertjes.........
 
Autopet, 09-02-2007, 13:58
En nee ik ben geen hot shot in de luchtvaart maar sta m´n mannetje waar ik zit.

Sjakie, 09-02-2007, 21:48
Te zijn waar je wilt zijn schept rust ! Het valt aan postings af te lezen waar ieders gemoedsrust is .

FD, 09-02-2007, 23:20
Grappig dat je dit aanhaalt!!! want bij ons op die kleine vliegtuigjes hoeven mensen nooit naar de WC !!! snapte al niet hoe dat in zn werk ging !?


Cheers
Art
 
19 of 77: 19/02/07 21:42

Gaat over opleidingen en of je weer piloot had willen worden:

Is it worth paying a high price for? Yes
Is it worth the price I've paid? No
 
19 of 77 19/2. 23.42

I wear 4 stripes. One each for what it has cost me to get where I am today:-

* Blood
* Sweat
* Tears
* Money


Biscane, 20/2, 04.57

Doe net als ik,iedere keer als je over vliegen droomt log je de uren en de landing.

Cheers
Art
 
MartiNiMartin 22-2. 12.57
Maar, inderdaad, je moet voor je aan de opleiding begint al gevoel hebben voor vliegen -dat testen ze bij de grading. Dat gevoel moet gewoon in je zitten. Dat moet je hebben vanaf je geboorte. Heb je dat gevoel niet, dan zal het nooit iets met je worden.

Q-nimbus 25-2, 22.19
Martinair niet over de kop? Ik zou me geen illusies maken...

FD, 26-2, 04.26
En ben de grond in gescholden in PM's door kinderen die nog natte dromen krijgen van vliegtuigen ipv vrouwen.

L5H2, 24-2, 16.07
gaan jullie ook samen douchen op de camping.. is wel beter om elkaar te leren kennen..

Q-nimbus, 2-2, 21.49
Lufthansa doet het wel goed; hun vliegtuigen zijn altijd mooi schoon. Duitse degelijkheid.


@FD, even snel off topic, “En dat is precies de reden dat het mooi is geweest voor FD op airowork.nl.”

Begrijpen we nu dat je het board gaat verlaten of, Freudiaanse slip of the pen ?

Cheers
Art
 
Art mag ik zo vrij zijn om er ook 1 te nomineren.

KLIKO 25-2 21:45
Ik zit bij de arme tak van de groep, KA nl.
 
De vorige maand begon veelbelovend maar is uiteindelijk wat stilletjes geeindigd.
Maar, toch twee goeie winnaars.

De beste "vliegtechnische" (zou in het eindklassement heel hoog kunnen eindigen)

Joozd, 02-02-2007, 00:11
Banken moet je doen als je een bocht wilt vliegen. Hoe meer je bankt, hoe sneller je de bocht om gaat. Dit heeft een optimum bij 90 graden bank, waarin je, als je gecoordineerd vliegt in 0 seconden de bocht om bent. Bij nog meer bank neemt het weer af, totdat je 180 graden bank hebt. Dan kom je helemaal de bocht niet meer om. Bij nog meer bankt neemt het dan weer toe, en uiteindelijk ben je bij 360 graden bank weer straight and level.

En de meest "komieke"

FD, 26-2, 04.26
En ben de grond in gescholden in PM's door kinderen die nog natte dromen krijgen van vliegtuigen ipv vrouwen.

Zo, dat was het dan, Maart is begonnen dus laat maar komen.

Cheers
Art
 
@FD, JD, je hebt toch nog niks gewonne?
Flesjes worden uitgedeeld op A.W.BBQ. 2007,
By the way, je bent in rehab, keep your head down, Dr.S. leest mee.

Cheers
Art
 
Mag ik er eentje voordragen?

Van KLUNK op 27-02 (wil graag piloot worden):

De VS lijkt me nog de beste optie, maar ik heb geen zin om eerst 18 maanden te moeten raggen in een kist puur om uren te maken.


geen zin om uren te maken, daar viel echt me bek van open.....(pardon)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top