AP&M of direct KLS

P.S. in mijn laatste post ga ik er vanuit dat je eerst de KLS-selectie gaat doen. Als je dat pas later wilt doen zou ik even met de hogeschool van Groningen bellen.
 
Heb je niet minstens havo of hbo nodig voor de KLS?


HAVO / MBO nivueau 4 same shit in mijn optiek!

Verder.. Ik heb zelf wel eerst gestudeerd, en ik denk niet dat ik er dommer van geworden ben. Ben zelfs blij dat ik die keuze heb gemaakt destijds.
Zoals ook al eerder aangegeven. Probeer maar eens een schuld terug te betalen met alleen je HAVO ;)

Cheers..
 
Ik zie dat velen bij L&R aan de TuDelft denken aan een opleiding van (minimaal) 5 jaar, voor de een wat langer dan de ander.

Maar men kan er toch ook voor kiezen om alleen hun bachelor te halen van (minimaal) 3 jaar, waarna ze selectie kunnen doen. Is de selectie succesvol doorlopen, dan beginnen aan de vliegopleiding, indien niet dan kan daarna altijd nog je master gehaald worden.

Dan vind ik dus niet, dat er niet voor de TuDelft zou moeten worden gekozen vanwege de lange studietijd.
 
P.S. in mijn laatste post ga ik er vanuit dat je eerst de KLS-selectie gaat doen. Als je dat pas later wilt doen zou ik even met de hogeschool van Groningen bellen.

Als je AP&M wil doen moet je zelfs eerst door de keuring.
Als je voor die keuring zonder meer wordt aangenomen, zou je dus ook direct KLS kunnen doen. Vlieg je 2 jaar eerder, en kan altimiter sneller zijn lening afbetalen.

Wat nog wel vaak gebeurd is dat mensen, die vroeger afgekeurd werden ivm "te jong" nu naar de NH gestuurd worden om 2 jaar te rijpen en zich te bewijzen alvorens te mogen beginnen.

Als je dus bang bent dat je te jong bent: AP&M is ene priema keuze denk ik. Hoewel er nog geen mensen die dat doen aan de vliegopleiding begonnen zijn, dus ik weet niet hoe het in de praktijd uitpakt...

Htp!

PS ik stem uiteraard TEGEN!!!!!!