ik vlieg de DC-10 en het is een pracht kist om te vliegen, vliegt beter dan de MD-11. De kist weet zelf niet hoe groot hij is. Zeer ruime cockpit, en relatief stil, zeker vergeleken met de 727, 737, 747. Verder net als Kliko, als je voorin zit kun je niet zien hoeveel vliegtuig er achter je zit.
En behalve de GPS displays is alles nog gewoon 'steam gauges'
Heb hier wel eens aan geklust. Het blijft een droom van me om eens een dutje te doen op die vleugel terwijl mijn co (marcoinho bijv.) zit te vissen. http://www.airliners.net/open.file/1100184/L/
p.s tomcat wordt je hier dan niet blij van?
Zit ook een knopje op waarmee de vleugels kunnen bewegen!http://www.airliners.net/open.file/0908349/M/
Van mij mag nederland de jsf ook schrappen.....deze zijn gewoon beter!!!!
misschien een leuke lockheed-sukhoi discussie waard!
Boeing - Airbus is voor mij duidelijk......... Boeing!!!!!
Zou ondertussen toch een beetje zenuwachtig worden in een airbus na alle berichten over o.a. de bedrading van afgelopen week. Hoop dat dat fly by wire systeem van ze door een ander team is ontwikkeld. ;-)
Zit jij nu in Scotsdale ? vloog een maandje terug nog op scotsdale, az... was maar een quick turn, maar hoorde aardig wat hollands/belgische accenten in het circuit (maargoed was nog vroeg, dus misschien hoorde ik het niet goed)
Wij kwamen straight in vanaf 16.000 als ik het me goed heriner... traffic warnings links en rechts daar door mn cockpit heen (lekker in de vroege morgen als je nog 7 uur moet vliegen)!! wat druk zeg
Kon niet met zekerheid zeggen of het belgen of ollanders waren, anders had ik wel ff goeie morgen zitten bleren over de freq. echter vloog ik die leg en zat mn baas aan de radio.
KLS en Sabena doen hun training in SDL, dus Belgisch en Hollands klopt helemaal!
Veel zaken verkeer, gaan ook verhuizen naar Mesa Falcon (FFZ), maar dan ben ik al weg
mannen naar mn hart... Ga binnenkort ff bij een vriend langs in SDL om weer een zaterdag nachtje daar uit te gaan.... FD heeft het altijd prima naar zn in in de Axis.