http://www.airtrainingcenter.nl ?

Nooit van dit bedrijf gehoord moet ik zeggen.
Apart dat ze de Seneca "droog" verhuren, ik meen me te herinneren dat dat in Nederland niet mocht. Althans, begin jaren 90 niet toen in mijn training deed.
250 Euro voor de kist, 30 gallon/uur brandstof= ong. 120 liter per uur, komt dus zeker 250 euro per uur bij voor een totaal van 500 euro per uur voor een Seneca I.
Geen bijzonder goede prijs volgens mij.
Staan ook een paar fouten op de website;
multi-engine aircraft that can travel approximately 450 nm before needing to refuel. It cruises around 140 kts / 165 mph

450NM range is een beetje laag, snelheid ook trouwens.
Beetje rare combinatie van Nederlands en Engels op de site trouwens, maar goed dat is mijn indruk van even de site snel scannen.
 
je kan altijd even nachecken wanneer de site en door wie geregistreerd is.
Domeinnaam airtrainingcenter.nl
Status actief
Houder AIR000225-VEVID
Air Training Center
De Wolken 22
8254AN DRONTEN
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon PIN000367-VEVID
E.A. van Pinxteren
+31 (0)619832815
postmaster@airtrainingcenter.nl
Deelnemer VEVIDA Services BV
Friesestraatweg 213D
9743AD GRONINGEN
Netherlands
Technische contactpersonen VEV000030-VEVID
. VEVIDA - Afdeling Domeinregistratie
+31 (0)505492234
domreg@vevida.nl
VEV000028-VEVID
. VEVIDA - Network Operations
+31 (0)505492234
hostmaster@vevida.nl
Domeinnaamservers ns1.vevida.net
ns2.vevida.net
ns3.vevida.com
Datum registratie 20-12-2004
Datum laatste wijziging 20-12-2004
Administratie door NL Domain Registry
 
He PINKELTJE !!!

Leeft die ouwe reus ook nog. Sommige mensen weten altijd in de kleine luchtvaart te overleven.

Typisch bij lesprjzen staan de prijzen wel inclusief brandstof!

Lesprijzen

per type per uur (incl.BTW en brandstof, excl. landingskosten)

PH-JVO (Cessna 150) €150
PH-VPA (Piper Seneca I) €395,-

Prijsindicatie

Recreative Pilot License RPL € 5.725,-
Private Pilot License PPL € 7.380,-
Multi Engine Piston MEP € 4.550,-

Tarieven omvatten uitsluitend de vlieglessen;

Het werkelijk aantal gemaakte uren, approach / landingsgelden dient men zelf ter plekke te voldoen.
 
Wat is er dan? Wie is dit precies? Is dit legitiem? Of is dit juist een oplichter, dat jullie hem kennen?
 
Back
Top