Dit word niks!!!

G

Guest

Guest
DRIEBERGEN - VLM Airlines start op 30 oktober 2006 een nieuwe lijndienst vanaf Groningen Airport. De maatschappij verbindt op werk- en zaterdagen de Groningse luchthaven met Schiphol. Daar kan worden overgestapt op vluchten naar Londen City. Het is voor het eerst in lange tijd dat Amsterdam en Groningen weer door de lucht met elkaar worden verbonden.



Dit gaat dus niet werken! ik geef ze 6 maanden.
 
zou crimineel zijn als daar belastinggeld heengaat als subsidie!!!
 
Sorry hoor 737, maar wat een flut-posting. Dat jij nog geen financiëel analist bent bij VLM. VLM doet het ook al jaren zo verrekte slecht financiëel gezien en al die routes die ze opereren en uitbreiden, alleen maar ellende.

Voor bedrijven en mensen in de regio Noord-Oost Nederland die naar Londen willen gaan is het alternatief nu minimaal twee uur in de auto of trein naar Schiphol, daar een uur of drie voor vertrek inchecken, treinkaartje betalen, taxi betalen of benzine en parkeergeld betalen.

Nu rij je naar Eelde, pleur je je auto ergens neer, half uurtje voor vertrek in checken, half uurtje naar Schiphol vliegen en daar direkt in die andere Fokker stappen en op weg naar Londen. Tickets zullen ongetwijfeld aantrekkelijk geprijsd zijn. En het is als het ware een feeder-route voor Schiphol-Londen City. Als er nog wat zakenlui zijn die even snel naar Amsterdam willen en nog een paar extra plaatsjes vullen, da's mooi meegenomen. De KLC F50's AMS-MST zijn ook altijd behoorlijk gevuld om dezelfde reden.

Dus waarom niet?
 
Volgens een onderzoek van Groningen Airport Eelde was er behoefte aan een luchtverbinding naar Londen bij reizigers uit het noorden van Nederland. Reizigers kunnen nu in Groningen instappen, maken in Amsterdam een korte tussenlanding waarbij ze aan boord blijven, en vliegen vervolgens door naar Londen City Airport.



Korte tussenlanding op schiphol??? bestaat dat ? het taxieen duurt daar al langer dan de vlucht van groningen naar Adam !
 
Ik zie het wel werken. Londen - Amsterdam is een drukke vliegroute en ik kan me voorstellen dat iemand uit Groningen en omgeving liever op Eelde opstapt dan eerst naar Schiphol te gaan.
 
Waarom zal het niet werken? Als idd de route AMS-MST een redelijke bezettingsgraad heeft, terwijl die regio concurrentie heeft van luchthavens als Düsseldorf en Keulen. Dan moet het in Groningen toch helemaal lukken. Als er alleen behoefte zou zijn om van Groningen naar Londen te vliegen, dan vliegen ze wel vanaf Groningen direct op Londen.
Ik snap het cynisme niet zo. Als deze route voor een gedeelte gesubsidieerd zou worden om zo de regio een economische impuls te geven, vind ik dat geen zonde geld.

Grtz Mike5
 
IK WEL BETAAL 52 PROCENT BELASTING DIT GAAT NAAR DIT SOORT ONZIN GOOI DIE BELASTING MAAR OMLAAG!!!
 
Je betaalt geen 52% belasting. Dat is over de laatste schaal en dan heb je nog je aftrek posten. Je betaalt een stuk minder dan dat. Maar zo kun je nog wel even bezig blijven. De HSL, JSF, de bijdrage aan de EU, subsidie aan de boeren, enz enz.

Sommige zaken vind ik ook onzinnig, maar als je van elke euro die je aan belasting betaald persoonlijk direct iets van terug wilt zien, stel ik voor de belasting helemaal af te schaffen. Voor jou als grootverdiener maakt dat natuurlijk helemaal niets uit. Maar voor mij als nog veel meer verdiener is het helemaal de super uitkomst. :grijns: :haha: Dat ik op dit moment maar een heel klein stukje vooruit kijk mag duidelijk zijn. Want dat Nederland op deze manier binnen enkele jaren op een niveau van Afrika terechtkomt mag duidelijk zijn.
Als je jezelf er zo aan stoort, moet je niet klagen maar daar dingen tegen ondernemen.

Grtz Mike5 :biertje:
 
Last edited:
Het is hetzelfde als een onderneming. Je moet in sommige dingen eerst wat geld stoppen om er meer uit te halen. Als je stopt met investeren of deze vermindert (rente verhoging bijvoorbeeld) dalen de aandelen. Hoe komt dat nu weer, nou omdat het bedrijfsresultaat waarschijnlijk ook omlaag gaat. Een overheid leidt als het waren een land. Sommige gebieden moet je wat stimuleren. Als het dan op pakt, nemen de belastinginkomsten van dat gebied toe en nemen de sociale uitkeringen af.

Jou opmerking is dus hele erge kortzichtige.

Nogmaals Grtz Mike5 :biertje:
 
Oh ja, subsidie. De grootste beweegreden om een route te openen.:haha:

We zien het over een paar maanden wel.

Waar staat trouwens dat er subsidie wordt gegeven? Klok en klepel.
 
Back
Top