KLS 06-05

Status
Not open for further replies.
Jaaaaaaaaaaa.. :D ik heb vandaag me medisch gekregen :D
zit nu officieeel in 0605
vind wel tof dat we op 8 dec moeten beginnen. of nouja worden verwacht in eelde.. wat wel op een vrijdag is ..
komt er nog een bepaald kennismakings uitje of iets dergelijks.. of is het direct beginnen en alles..

maar iig ik kan niet wachten :D tijd gaat wel langzaam
 
hehe ik ben ook maar een "jonge jochie"
ben 18 word mei 19..
dus het word een redelijk jong klas denk ik
 
ik vind alles goed zolang er maar een goed sfeer is, wat wel belangrijk is om een leuk 2 jaar te maken met ze allen toch ;)
 
zeker, maar gezelligheid lukt denk ik echt wel. gvss was 4 dagen echt te leuk, dus in 2 jaar kunnen we er ook wel iets leuks van maken;)

grtz su
 
Hai!
Deze week ontving ik ook "DE" brief; met het bericht dat ik ben ingedeeld in klas 06-05!
Jullie gemiddelde lag op zo'n 19 jaar? Dat komt ietsje hoger te liggen met mij erbij...ik ben 22.

Tot 8 december!!
 
Congrats :D..
ik verheug me er op. dagen gaaan heeeeel langzaam, en de tijd wilt maar niet tikken :p.
maar wat je zegt EHAM-ATC. gvss dagen was een en al lol tijdens de vluchten was het serieus maar terug in de hotel was het echt geweldig.
hoop dat het zo ook word met kls..

maar wie gaan er allemaal hier trouwens intern wonen.
 
Ik in ieder geval wel, en volgens mij ook wel het grootste gedeelte van de groep. Wat is er nou makkelijker en mooier dan wonen naast de school, op een vliegveld:rt:
 
ik zou ook wel moeten. het is 3 uur reizen dus,, en intern is ook leuker lijkt me.
 
ja kijk voor mij is het maar 10 a 20 min reizen :p woon namelijk in assen
maar ik ga zeker intern lijkt me veeel leuker en gezelliger.
 
Hoi allemaal. Ik zit ook in klas 06-05 en haal de de gemiddelde leeftijd ook iets omhoog. Als we beginnen ben ik namelijk 23
 
Hey Beatle leuk dat je ook bij ons komt:D je woont in t noorden zie ik.. ga je ook intern??

grtz su
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top