American Support Group

Ik ken uit de eerste hand ook wel wat succes varhalen via dit gebeuren.

KLM Martinair heeft er ook wat mensen rondvliegen die via ASG naar Amerika zijn gegaan.

Net als dat er mensen van KLS/NLS gestopt zijn met vliegen omdat ze geen baan konden krijgen, en dat dat toch wel top of the klas studenten waren.

Voor en nadelen met alles....
 
Hi Reach52,

Dat soort berichten komen altijd van mensen die pas net lid zijn van een bulletin board....heel apart. Ik geef gewoon mijn mening over die presentatieavond en als otto het daar niet mee eens is is dat leuk voor hem.

PK
 
Je hebt totaal gelijk en blijf dat alsjeblieft doen Otto is een hele goede vent als ie slaapt de rest van de tijd vertrouw ik hem voor geen cent.

Inderdaad allemaal nieuwe mensen die antwoorden jammer genoeg zijn de meeste van hun posts en de mijne gewist op die site. Maar er zijn ieder geval geen mensen van zijn toko aangenomen ik hoop dan ook dat die mensen die in hun type "zaten" niet echt waren.
 
Als je de info op de site goed leest; er word alleen gesproken over een M-1 visum.
Dit is een studie visum, hier mag niet op gewerkt worden.
Welke loophole hij daarvoor gebruikt is niet duidelijk. Het lijkt me lastig om de Immigratie dienst te overtuigen dat je een leerling bent op de rechterstoel van een Commerciele operatie.

Van een visum website:

http://faq.visapro.com/M1-Visa-FAQ3.asp#Q5
 
hallo

dat learjet programma doet ie niet meer, ik denk vanwege dat visa verhaal.
maar je gaat direct door naar china of hongkong waar je gelijkt aan het werkt komt, ( staat in contract;pilot is aware at this moment (dus als je tekend) about the options and possibilities ASG has for flying in hongkong or china)

staat er wel lollig in (at this moment.) dus als je je brevet haal in usa staat eigenlijk alles weer op losse schroeven. en heb hij die centen op zijn bank staan want je moet in een keer betalen op zijn rek en daar bij hij staat niet in geschreven bij de kamer van koophandel.

van daar dat ie wat in onroerend goed doet in hindelopen.


groeten
 
Geloof me hij heeft geen enkel contract in Honkers ik werk bij het bedrijf in kwestie. En de chef vlieger is zeer tegen dit soort mensen/bedrijven en laat dit nou net diegene gaan die de aanname doet inmiddels zijn er wel al 73 rated mensen uit Australie aangenomen. Nog geen enkele van ASG
 
hallo

een duur amerikaans brevet voor 85000.euri
daar ga je toch effe lekker het schip in.

echt dat contract zit vol kieren.

advies;nooit tekenen.
 
Sappig detail...............

http://www.bolswardsbelang.nl/ en dan even kijken bij de fractie en het adres van de voorzitter (mevr. Marian Vellinga-Beers) vergelijken met het contactadres van ASG! HAHAHA! Echt triest...

Nog grappiger detail is dat, als je naar het Gastenboek gaat van "Bolswards Belang", Otto degene is die antwoord geeft op de vragen van mensen, en NIET zn vrouw....zou het dan toch zo zijn dat politici en oplichters......nee, ik zeg het niet!

Cheers!
 
Last edited:
Back
Top