Welk logboek?

Logbook 2 van Fliteware kan ik aanbevelen, gemaakt door stel Nederlandse en Britse piloten. Prima en makkelijk JAR format papieren prints mee te maken, direct uit het programma. Ben er een half jaartje geleden mee begonnen nadat m'n dikke ASA Pro logboek vol was. Invullen gaat nu veel sneller!
 
Last edited:
Mensen,

Ik ben inmiddels ook op zoek naar iets voor op de PC, wat is momenteel het programma om te hebben?

De links werken trouwens niet meer, heb ik al geprobeerd:cool:

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ik ben inmiddels ook op zoek naar iets voor op de PC, wat is momenteel het programma om te hebben?
De links werken trouwens niet meer, heb ik al geprobeerd:cool:
Safelog, beste programma dat er is. Continue updated met nieuwe features. Heb de prints gebruikt met aanvraag ATPL, was geen probleem.

http://www.dauntless-soft.com/Products/safelog/

Helaas niet compatible met MAC (wel als je met bootcamp en zo in de weer gaat) en Linux, het is ook waarschijnlijk dat er geen enkel digitaal logboek compatible is door de te kleine markt van de Mac:
http://www.dauntless-software.com/helpdesk/issue_view.asp?ID=90&CATE=8
 
Last edited:
Voor Mac en IPhone:
LogTen Pro

Voor Windows:
Skylog Pro - Erg goed, niet zo'n "sexy" presentatie.

Pilots Pal - Mooiere presentatie, iets minder opties dan skylog, maar wel een betere allowance en duty tracker, met een beetje geluk kan je ook de roster import funktie gebruiken - afhankelijk van werkgever.

Ik had eerst skylog, nu PilotsPal ewrbij genomen. Op dit moment gebruik ik ze simultaan. Ben er eigenlijk nog niet uit welke ik nu eigenlijk fijner vind..
 
Ik heb het wel eens vaker vermeld hier en ik blijf het zeggen....

Het beste en een van de meest verkochte logbook programma's is Logbook 2 van Fliteware.
Het is ook het populairste logbook programma onder de Airworkers!

Zie www.fliteware.co.uk hier kun je een trial downloaden.
Een van de belangrijkste voordelen is dat het programma erg goed is voor JAR vliegers in tegenstelling tot andere logboeken die vaak voor de Amerikaanse markt zijn gemaakt en je dus met rare conversies te maken hebt (Logten Pro bijv.) daarnaast vind ik het niet normaal om zo'n hoog bedrag voor een stukje software te betalen.

Fliteware is met een nieuwe update bezig en ze werken volgens mij ook aan een versie voor de Mac.

Mzzl
 
Fliteware is met een nieuwe update bezig en ze werken volgens mij ook aan een versie voor de Mac.

Mzzl

kijk dat zou mooi zijn! Zodra het op de mac uit komt neem ik het!
Log ten pro is een mooi stukje software en je hebt met de nieuwe versie zeker geen last van die rare Amerikaanse mannier van tijden noteren ed.
Maar €90 incl btw neerleggen voor een vervanging van mijn GRATIS .xls sheet.... nee, tnx
 
kijk dat zou mooi zijn! Zodra het op de mac uit komt neem ik het!
Log ten pro is een mooi stukje software en je hebt met de nieuwe versie zeker geen last van die rare Amerikaanse mannier van tijden noteren ed.
Maar €90 incl btw neerleggen voor een vervanging van mijn GRATIS .xls sheet.... nee, tnx

Of je moet effe googles :)

Love my logten!
 
Ben ook mac gebruiker, en heb even de logten trial gedownload.
Erg uitgebreide logboek software, maar klopt het dat het nog in ontwikkeling is en daarom een beetje buggy? (of ligt dat alleen aan de trial?)
 
had geen last van bugs moet ik zeggen.

alleen blijf er bij dat het te duur is tov mijn gratis xls sheet..
 
Back
Top