hulp gevraagd: KLS selectie

Status
Not open for further replies.
Jerome, laat ze maar lullen hoor over versieren.. wij weten wel beter:kiss:

en ik ga de 11e voor de gvss maar toch leuk dat t dan ook druk is met n startende klas.. moet iedereen overdag hard werken iig zn best doen en daarna ff bijkletsen haha.. tot dan! ik heb er zinin!

waarom moeten btw sommige mensen eerder? om nat2 bij te werken?


kls heeft paar mensen uitgekozen die volgens hun wel een beetje Nat bijscholing kunnen gebruiken, dus daarom wat eerder :D
maar hoe eerder hoe beter desnoods beginnen we volgnd week :D
 
Ik heb binnenkort PO1. In de kennisbank stond ''Hierna krijg je te horen of je het hebt gehaald en dus door mag voor fase 2.''. Wanneer is dat 'hierna' aan het einde van de dag of later per telefoon? En hoe lang duurde het bij jullie tussen PO1 & PO2? En moest je gelijk een afspraak maken? Ik wil weer zoals gewoonlijk alles van te voren weten (sorry) :kiss: .

DBX
 
@Peto: Bij GVSS is dat pas de zaterdag na de GVSS toch, dat we de uitlsag krijgen? Per post als ik het me goed herinner?

hij was voor peto maar ik beantwoord hem :D

je hebt gelijk, je krijgt alleen bij PO1 en PO2 direct antwoord..
bij andere testjes word het per post gedaan. en bij de medical nemen ze telefonisch contact met je op
 
correct
COVA is ook post op de zaterdag erna. Gesprekken zijn meestal/altijd op donderdag lijkt me dan???
GVSS is ook op donderdag afgelopen.

Die vrijdag en zaterdag zijn helse dagen kan ik je alvast vertellen. Zeker als je ook nog de hele zaterdag moet werken, dus 's avonds pas je post kan lezen...:wegkwijt:
 
correct
COVA is ook post op de zaterdag erna. Gesprekken zijn meestal/altijd op donderdag lijkt me dan???
GVSS is ook op donderdag afgelopen.

Die vrijdag en zaterdag zijn helse dagen kan ik je alvast vertellen. Zeker als je ook nog de hele zaterdag moet werken, dus 's avonds pas je post kan lezen...:wegkwijt:

Klasgenootje van mij levert de post op zaterdag bij mij thuis... Ik heb hem alvast even aangesproken dat er de 16de zeer waarschijnlijk een brief tussen zal zitten die voor mij 'van grote waarde' is... O wee als er iets fout gaat, of hij er langer over doet dan normaal :)
 
idd n brief van hele grote waarde.. komen er trouwens mensen al op 10 december? op zondag zodat ze er maandag vast op tijd zijn? ik ga namelijk wel eerder naar eelde toe.
 
Denk het wel FL. Ik weet niet precies hoe laat we moeten zijn, maar het lijkt me eigenlijk wel prettig. Je hoort nog van me als ik het allemaal zeker weet.
 
Denk het wel FL. Ik weet niet precies hoe laat we moeten zijn, maar het lijkt me eigenlijk wel prettig. Je hoort nog van me als ik het allemaal zeker weet.

Als ik het me goed herinner moet je maandag om 10:30u. op de KLS aanwezig zijn. Als je verder dan 100km. uit de buurt woont zou ik een dagje extra in de Braak boeken.
 
juist... onderschat niet.. de NS rijd echt bijna nooit optijd:bwah: Nadeel van de braak is ,, kost je weer 50 euro extra, + je zit in een 5 sterren hotel (misschien heb je dan een grote kamer) voordeel is weer dat je nog even rustig kan leren.. en dat kan je stressend in de trein niet:passed:
 
Zou lekker zondagavond al gaan. Zelf ook gedaan. Gezellig met z'n 6-en waren we daar al. Meteen ff kennismaken, nog ff leren, en op tijd naar bed. Maandagochtend lekker rustig aan. Kan het iedereen aanraden om een nachtje eerder te gaan, ook al is het in de braak..;) Discovery heerscht:cool: :grijns:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top