EHMZ - LIMC Is dat te doen?

Succes buurman! :p

Ga je alleen of heb je een vliegmaatje?
(of volle tanks?)

Helaas moet ikzelf werken...

Goed weer toegewenst!

Grtz VF

Ha buurman,

Alles goed met je?

Ik neem iemand mee, de route die ik gekozen heb gaat meer als 10 uur duren, dus is het wel handig als je aanspraak hebt. De legs zijn dus wat korter (4 uur max) i.v.m. w&b.
 
Last edited:
Hey Gringo 24

Zit momenteel in het zuiden (LFML) en het weer is 'hier' acceptabel (ook voor Dinsdag).

Anyways, have fun and don't forget your monokini ;)
 
Mocht je een tankstop willen maken in LFNH, dan zou ik even checken wat daar gaande is.

De NOTAM geeft namelijk aan dat er geen fuel available is.....

Good luck!

GF.
 
morgen nóg maar eens naar ze bellen, anders zal het Pierrelatte moeten worden (LFHD) of zoiets. Ook even maar weer afwachten, misschien wordt het toch de shortcut.
 
YK24A was 04.40z airborne (dest. LFLH).

bron

Nou, de N2024 is weer terug op EHMZ hoor. De route liep wel een beetje anders. Fantastische vlucht gehad trouwens. Er zat wat prut in Zuid Frankrijk, dus na tanken in LFLH door de kleine St. Bernhard gevlogen direct naar Milaan. In 6 (dus ZES) uur gevlogen totaal van EHMZ naar LIMB (Milano Bresso). Heb weer een hoop nieuwe sterke verhalen nu!

52aw6f.jpg
 
Last edited:
Helaas is de foto niet zo goed gelukt, maar op een gegeven moment zat ik zelfs op FL110, moest daarna weer zakken maar denk dat `t ie nog iets verder kon.

fx9v6b.jpg
 
Je doelt hier op:

ZEER BELANGRIJK

Ik vestig uw aandacht op NOTAM A0418/10 waarin mededeling wordt gedaan over de sluiting van het Nederlandse luchtruim. Tot morgenavond zes uur lokaal (16.00UTC) is vliegen verboden.

De havendienst zal beperkt bezet zijn voor grondoperaties en eventuele politie en SAR vluchten.



Mijn passagier van vorige keer was met Easyjet naar Milaan gegaan. Was langer aan het reizen en kan nu niet terug (erger nog, alle hotels zitten vol in Milaan nu). Gekkenhuis.

En ik ben met mijn good old 150 nog eens sneller terug:)

Hier staat de (confirm Cessna 150) op Milano Bresso:

2uo5jcm.jpg
 
Inderdaad R. :) helaas kan ik morgen ook niet naar huis toe, zin om zaterdagmorgen naar Dublin te vliegen ;). Misschien zaterdag maar weer eens een bezoekje brengen aan Zeeland ( met de auto dit keer)
 
Een klein "verslagje" met foto`s ben ik nu aan het aanmaken op 1 van mijn sites. Is wel handig voor de volgende keer vond ik. Mochten jullie op-en-aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

http://www.jouwkeuken.nl/Snaidero/N2024_cessna_milano.php

Ik probeer binnen nu en 1 maand alles er op te zetten, incl. wat videobeelden die ik gemaakt heb. Misschien gaat er nog wel eens iemand die kant op en dan is het misschien handig om wat info te hebben.
 
Inmiddels heb ik ook al wat video materiaal gemaakt, op Youtube staat inmiddels dit filmpje:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jchyr0jHwu0[/youtube]
 
Trans

Trans

Van de week kreeg ik een mail van Transavia.

Geachte heer ..,

U ontvangt eenmalig dit e-mailbericht van ons, omdat u in het verleden een vlucht naar Milaan heeft geboekt bij transavia.com.

Komend zomerseizoen vliegt transavia.com weer naar Milaan (Malpensa)! Van 23 april t/m 30 oktober vertrekt iedere maandag, woensdag, donderdag en zaterdag vanaf Rotterdam een vlucht naar deze trendy Italiaanse stad. Vliegtickets boekt u nu al vanaf 54,- euro.

Kijk nu op www.transavia.com voor beschikbaarheid en boekingen.

Wilt u altijd op de hoogte blijven van onze beste aanbiedingen?
Meldt u dan nu aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief.

Wij hopen u weer aan boord te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

transavia.com


Vond het wel een leuke mail en inderdaad een belachelijke goedkope prijs, dus ze hebben wel een punt. Ik ben aan landingsgeld al meer kwijt.

Hoop toch N2024 weer eens naar Italië te vliegen bij wat beter weer.
 
Back
Top