COMPASS Resultaten

Yo nielzzo,
gefeliciteerd we zijn iig door ;).. Wanneer doe je F2, op 12/13 maart? Ik geloof dat ze ook in februari nog een plekkie hadden?
Ik ga iig voor 12/13 maart..
Ik heb gehoord dat er een plek voor me was gereserveerd begin maart (wie weet dezelfde datum), en als ik snel mijn formulieren instuurde, dat ik dan misschien nog in februari kon. Eerst maar eens die personal statement uitschrijven...;) (die moet toch meegestuurd met je inschrijving? Dat staat er niet heel duidelijk bij volgens mij).

Trouwens, sinds wanneer mag je door bij fase 1 als je op een onderdeel 1 of 2 scoort?
Ik schrok ook al toen ik die 2 zag, ik dacht al "ik ben niet door", maar toen vertelde ze dat ik wel door was omdat mijn totale score boven de 30 lag.
 
Compass:

control 6
slalom 6
memmory 4
math 6
orientation 6
taskmanager 5

= 33

heeft iemand nog tips voor de rekentest van fase II ? weet iemand nog vragen ter herinerren?
 
Last edited:
ik weet dat er een uitleg is van de compass.. maar ik zou hem graag willen oefenen.

bij epst kan het tegen betaling..

maar zijn er ook mogelijkheden om dit te oefenen online of iets dergelijks..??

greetz
 
Hardleerse kerel die Royaldman :grijns:
Anyway,

Mijn COMPASS-score:

Control 6
Slalom 4
Memory 4
Math 4
Orientation 5
Taskmanager 5

Totaal = 28
Tech = 12 uit 15

Niet bijster hoog dus, wel gehele selectie gehaald. :biertje:
Oftewel (vanwege een opmerking eerder in het topic) onder de 30 nemen ze je wel degelijk serieus zolang je maar goed presteert in Fase 2 & 3.
 
Last edited:
Ik heb mijn compass gehaald op de 12e van februari dit jaar. Score:

control 4
slalom 6
memory 5
math 4
orientation 6
taskmanager 7

Totaal van 32 dus. Mij werdt verteld dat je 24 pt nodig had om door te gaan.
Op de ipas haalde ik op bingo excellent en op control satisfactory en de rest good.

Heb op de 24e mijn medical class 1. Ben erg benieuwd!

gr
 
Also, ik was stellig in de overtuiging dat het topic om EPST compass uitslagen ging, een aanname die natuurlijk nergens op slaat :dozey:
 
Het gemiddelde is 3,
Het is een gemiddede van alle mensen die de test hebben gedaan.
Dus ook de mensen die het niet hebben gehaald.
Scoor je hoger dan 3, dan zit je boven het gemiddelde van alle resultaten.
Dit hoeft per definitie niet altijd goed te zijn.
De schaal ligt tussen de 1 en 7, als je een 7 haalt , betekend dit ook niet direct dat je alle antwoorden goed hebt.

Voor mijn gevoel had ik rekenen erg slecht gemaakt, ik had niet alle vragen af, en bij een lange deelsom was ik te lang blijven hangen, Toch een 3. (slecht gemaakt mar toch gemiddeld)

Verder zou ik me niet al te druk maken over de compass. ik vond hem wel te doen.

suc6 voor de mensen die hem nog moeten maken.
 
Ik heb mijn compass gehaald op de 3e van Maart dit jaar. Score:

control 4
slalom 5
memory 5
math 2
orientation 7
taskmanager 7

Totaal: 30
Tech = 12 uit 15

op naar fase 2 !! in mei (heel misschien april!)
toevallig gingen ze na mijn test (ik was alleen) een vergadering houden voor vervroegering fase 2!

edit: datum bekend, 8 april fase2 en eventueel 9 april voor fase 3!

Oke good job en misschien kom je nog bij mij in de klas dan!
 
Ze nemen je vanaf 24 of hoger serieus..

ik had volgens mij rond de 30 en ik zit in klas 09-1 van EPST (nu in San Diego dus).
 
heb de compass test op 29 april gedaan, ruim geslaagd

control 6
slalom 6
memory 7
math 6
orientation 6
taskmanager 7

techtest 15 - 15

afgelopen week fase 2 en 3 afgerond, komende week een afspraak maken voor me medical,,,
 
heb de compass test op 29 april gedaan, ruim geslaagd

control 6
slalom 6
memory 7
math 6
orientation 6
taskmanager 7

techtest 15 - 15

afgelopen week fase 2 en 3 afgerond, komende week een afspraak maken voor me medical,,,

Hey! Wat ga je doen, OAA of SAA?
 
Control 6
Slalom 4
Memory 5
Math 1
orientation 5
Taskmang. 6

27

aanleg heb ik er zo te zien voor, zeker tussen nu en mijn school examens hard aan mijn hoofdrekenen werken.

EDIT: hoeveel fouten mag je hebben bij je tech? was het 5? en kijken ze ook naar je compass als je tech twijfelgeval is?
 
Bij Tech bestaat er niet zoiets als "twijfelgeval". Heb je 5 fout dan haal je het nog, heb je 6 fout dan ben je gezakt, maar dan mag je hem nog 1 keer overdoen. Hoofdrekenen zou ik zeker veel oefenen!!! De hoofdrekentest bij fase 2 is van ongeveer hetzelfde niveau, maar zeker goed te doen. Succes! :)
 
Back
Top