HelikopterMoney
New member
Beste AirWorkers,
Momenteel ben ik bezig met het behalen van mijn PPL (10h), naast mijn werk.
Zelf heb ik een HBO studie als Maritiem Officier afgerond maar altijd met het idee om later mijn brevet te behalen hierdoor is de theorie gemakkelijk op te pikken en waardoor ik het wel aandurf om een modulaire opleiding te doen met zelfstudie voor ATPL.
De instructeur die ik momenteel heb gaf aan dat ik het beste mij kon aanmelden bij de KLS om daar de opleiding te doen, nu ben ik benieuwd wat jullie opvattingen hierover zijn. Kan je bijvoorbeeld via de modulaire weg bij grote airliners binnen komen?
Mijn idee was na het behalen van de PPL in de VS bij een vliegschool de rest van de ratings en uren te maken.
Zou dit in het huidige tijdperk goed te doen zijn?
Momenteel ben ik bezig met het behalen van mijn PPL (10h), naast mijn werk.
Zelf heb ik een HBO studie als Maritiem Officier afgerond maar altijd met het idee om later mijn brevet te behalen hierdoor is de theorie gemakkelijk op te pikken en waardoor ik het wel aandurf om een modulaire opleiding te doen met zelfstudie voor ATPL.
De instructeur die ik momenteel heb gaf aan dat ik het beste mij kon aanmelden bij de KLS om daar de opleiding te doen, nu ben ik benieuwd wat jullie opvattingen hierover zijn. Kan je bijvoorbeeld via de modulaire weg bij grote airliners binnen komen?
Mijn idee was na het behalen van de PPL in de VS bij een vliegschool de rest van de ratings en uren te maken.
Zou dit in het huidige tijdperk goed te doen zijn?