Ik kijk ook naar een full-time integrated vliegopleidingen in EU. Is het een voordeel om een vliegopleiding in Griekenland te doen? Griekenland staat bekend om de invloedrijke scheepsvaart, geldt deze invloed ook voor de luchtvaart?
Global Aviation heeft een samenwerking met Orbit en zonder MCC kost de opleiding 52.000,- euro. De website, partners en vloot zien er goed uit; http://globalaviationsa.com/courses/atpl-integrated/ zie PDF. Een MCC en eventueel een JOC kan bij FSC op Schiphol gedaan worden. EPST komt naast CTC, OSM, G-Air, L3 nu ook met Global Aviation. EPST vraagt veel extra voor een MCC/JOC en de garanties. Terwijl ik succesvol moet zijn in de opleiding en mijn ouders een opleiding gaan financieren en betalen.
Heb je een COVA gesprek of de GQ testen voor de gefinancierde NL opleidingen niet gehaald dan rest een diversiteit aan integrated vliegopleidingen in Zuid EU en Oost EU die betaalbaar en EASA gekwalificeerd zijn.
Is de Global Aviation SA een premium opleiding? Heb ik straks met een diploma van Global Aviation een gedegen EASA brevet in handen. Of oordelen de NL luchtvaartmaatschappijen dat de vliegopleiding niet goed is en de Global opleiding via EPST wel behoort tot één van de beste opleidingen in NL? Hoe fair is de luchtvaart over twee jaar? Is de MCC van EPST bepalend of een opleiding in het buitenland goed is? Zijn in Zuid EU of Oost EU premium opleidingen die goed staan aangeschreven of moet je een meerprijs van circa 20.000,- euro bij EPST voor een NL goedkeuring op de koop toenemen?
Global Aviation heeft een samenwerking met Orbit en zonder MCC kost de opleiding 52.000,- euro. De website, partners en vloot zien er goed uit; http://globalaviationsa.com/courses/atpl-integrated/ zie PDF. Een MCC en eventueel een JOC kan bij FSC op Schiphol gedaan worden. EPST komt naast CTC, OSM, G-Air, L3 nu ook met Global Aviation. EPST vraagt veel extra voor een MCC/JOC en de garanties. Terwijl ik succesvol moet zijn in de opleiding en mijn ouders een opleiding gaan financieren en betalen.
Heb je een COVA gesprek of de GQ testen voor de gefinancierde NL opleidingen niet gehaald dan rest een diversiteit aan integrated vliegopleidingen in Zuid EU en Oost EU die betaalbaar en EASA gekwalificeerd zijn.
Is de Global Aviation SA een premium opleiding? Heb ik straks met een diploma van Global Aviation een gedegen EASA brevet in handen. Of oordelen de NL luchtvaartmaatschappijen dat de vliegopleiding niet goed is en de Global opleiding via EPST wel behoort tot één van de beste opleidingen in NL? Hoe fair is de luchtvaart over twee jaar? Is de MCC van EPST bepalend of een opleiding in het buitenland goed is? Zijn in Zuid EU of Oost EU premium opleidingen die goed staan aangeschreven of moet je een meerprijs van circa 20.000,- euro bij EPST voor een NL goedkeuring op de koop toenemen?