Natalee Holloway -- Aruba.

FF -

Geef me nou eens een reden waarom jij "blij" bent dat, in jouwn wereld, hij niet te veroordelen valt?

FD


Hoi FD,

Er waren mij reeds twee mensen voor. De redenen zijn hierboven genoemd... Ben het hier toch wel mee eens. Gebrek aan bewijs.
En dat ik blij ben dat er zonder bewijs niemand te veroordelen valt gaat niet alleen op voor hem! Ook voor anderen... 'Niemand' staat er.

Wat ik nog steeds niet begrijp is dat jij met een aannemelijk portie verstand ;) laat meegaan in alles wat hij hoort. Het zal zeker niet tof zijn geweest om dit nieuws elke dag in de States te moeten lezen en zien op tv. Niet vergeten dat nu juist in de States deze knaap (ik durf zijn naam niet te noemen) als eerste zonder bewijs al ter verhanging werd veroordeeld. Wellicht is juist hierdoor je overtuiging van zijn schuld in je EEPROM gebakken en wil je niet zien hoe het rechtsysteem hier werkt. Zo zien we weer wat TV uitzendingen en al die enorme krantenartikelen teweeg kunnen brengen.
Je schrijft meermaals je verwensingen op terwijl niemand weet of ze ernaast zitten. Beetje vreemd in mijn ogen.
En zoals Busair al aangaf hoe het ging in onder andere de Schiedammer parkmoord ging denk ook ik dat het belangrijk is een bewijs te hebben. En niet mee te blaten met wat iedereen roept...
We volgen alles vanaf het begin en wachten rustig af... Ik begin het zelfs bijna zonde van mijn tijd te vinden hier zolang over door te emmeren.


Groet,

FF
 
Helaas worden onschuldige mensen bij grote uitzondering veroordeeld op basis van gebrekkig bewijs of indirect bewijs. Maar er lopen ook schuldige mensen rond omdat er simpel weg geen bewijs is.

Het zou best kunnen dat hij indruk probeerde te maken op deze man, maar ik geloof niet dat hij aan het liegen is. Hij vindt zichzelf een hele slimme vent, dat hij ze iedere keer te slim af is. En daarmee probeert hij volgens mij indruk te maken op deze man.

Dit filmpje is helaas geen bewijs, en dat hij nu weer volhoudt dat hij het allemaal uit zijn duim zuigt maakt het ook niet makkelijker. Zijn betrappingvrees in verhoren is vrij klein doordat hij er al jaren mee wegkomt. Daarbij heeft hij naar eigen zeggen ook geen enkele wroeging. Met de juridische hulp van pappie, en het gebrek aan bewijs, denk ik dat deze in mijn ogen schuldig persoon vrij uit zal gaan.

Helaas is het niet uit te sluiten (net zoals Schiphol 100% waterdicht ;) ) dat soms onschuldige mensen veroordeeld worden en schuldige vrij uit gaan.

Gelukkig voor ons allemaal werkt het rechtsysteem in 99% van de zaken wel. Gaat de onschuldige vrij uit en de boef de gevangenis in, en Oja, wordt de KLM naar Cairo niet opgeblazen door een andere SBS6 verslaggever! :grijns:

Grtz Mike5
 
Schijnt dat het kind nu Politie bewaking nodig heeft omdat hij anders door de straten wordt gesleept in de pek en veren.
 
Het snelst bij mij:
18-2-2008-213641.gif
 
Ik weet niet wat het is hoor, maar waarom komt die Beth Holloway toch in elke godsganselijke show om mensen maar weer te overtuigen van haar 'grief'. Een beetje zichzelf en familie en vooral dochter respecterende moeder gaat toch niet elke show af, of ligt dit nu maar puur aan mij? Ik krijg er een vreemd gevoel van.
 
jah, joran heeft zelfs een volwassen paard doodgebeten!!!
seriously beth wilt er ook wat geld uithalen....
 
Back
Top