Als regelmatige lezer van dit interessante forum toch ook maar een een eerst post (vraag)
Afgelopen zaterdag getracht het vertrek van mijn kleindochter te volgen naar Totonto.Vlucht werd uitgevoerd met de KL691, een A330-200.
Ik dus vanaf een uur of negen luisteren naar de belangrijkste freqs en intussen turen op mij beeldscherm waar op de AIRNAV de outbounds in de gaten werden gehouden.Om een lang verhaal kort te maken, ik zag op een goed moment de KL 31, bezig met een Bergi departure en aan het label zag ik dat het de vlucht naar CYYZ was, en toen was de kist dus ook tehoren op 123.70.
Tot de hand-over naar Scottisch toch nog een eind kunnen volgen
Nu is de hamvraag natuurlijk, als ze op ma 11 april met de KL 696 terug komt moet ik dan ook naar een ander vluchtnummer kijken/luisteren?
En ten tweede, is er ergens aan een goede vluchtnummer conversielijst te komen.
Mijn dank hiervoor is groot.
Peter
Afgelopen zaterdag getracht het vertrek van mijn kleindochter te volgen naar Totonto.Vlucht werd uitgevoerd met de KL691, een A330-200.
Ik dus vanaf een uur of negen luisteren naar de belangrijkste freqs en intussen turen op mij beeldscherm waar op de AIRNAV de outbounds in de gaten werden gehouden.Om een lang verhaal kort te maken, ik zag op een goed moment de KL 31, bezig met een Bergi departure en aan het label zag ik dat het de vlucht naar CYYZ was, en toen was de kist dus ook tehoren op 123.70.
Tot de hand-over naar Scottisch toch nog een eind kunnen volgen
Nu is de hamvraag natuurlijk, als ze op ma 11 april met de KL 696 terug komt moet ik dan ook naar een ander vluchtnummer kijken/luisteren?
En ten tweede, is er ergens aan een goede vluchtnummer conversielijst te komen.
Mijn dank hiervoor is groot.
Peter