Ledenwerfdag Valkenburg 7 mei 2011

rock

New member
Op 7 mei houdt vliegclub Valkenburg (vlakbij Leiden) een aspirant ledenwerfdag. Vliegclub Valkenburg is zonder twijfel de goedkoopste vliegclub van Nederland. De club bezit 4 TMG toestellen (3x GROB + 1x dimona) en 1 SEP toestel (katana).

Op deze dag is er de mogelijkheid om een demovlucht te doen tegen een geringe vergoeding van 50 euro. Daarnaast zullen wij trachten al je vragen te beantwoorden en zorgen wij ervoor dat je een gezellige dag hebt. Uiteraard zijn er versnaperingen aanwezig en zijn er presentaties en natuurlijk is er de gelegenheid om alle toestellen van binnen en buiten te bekijken en de sfeer te proeven van onze prachtige club.

Deze oproep is voor belangstellenden die nog niet in het bezit zijn van een brevet, maar ook gebrevetteerden zijn welkom.

Voor meer informatie ga naar http://www.ac-valkenburg.nl en klik op ledenwerfdag. Schrijf je vandaag nog in!
 
Alweer?

Wat ik jammer vind aan Valkenburg is dat er bijna geen mogelijkheden zijn om door de weeks overdag te vliegen. Jullie tarieven zijn daarentegen wel weer heel vriendelijk.
 
Ik wou 6 jaar terug lid worden maar ging vliegen in Engeland. Heeft de AC een minimum vlieguren embargo?



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ik wou 6 jaar terug lid worden maar ging vliegen in Engeland. Heeft de AC een minimum vlieguren embargo?



Sent from my iPhone using Tapatalk
Iedereen mag lid worden van de vliegclub Valkenburg. Je hoeft niet een minimum aantal vlieguren te maken per jaar. Je mag dus ook lid worden terwijl je niet vliegt.
 
Alweer?

Wat ik jammer vind aan Valkenburg is dat er bijna geen mogelijkheden zijn om door de weeks overdag te vliegen. Jullie tarieven zijn daarentegen wel weer heel vriendelijk.
Op het vliegveld Valkenburg kan elke woensdag, zaterdag en zondag gevlogen worden. Daarnaast kan ook nog gevlogen worden op vrijdagavond.

Verder hebben wij op vliegveld Hilversum in de zomer een katana staan waarop gevlogen kan worden tegen het gunstige uurtarief. Soms staat er ook een grob. Dit wisselt per jaar.

Daarnaast zijn er mogelijkheden om het vliegtuig mee te nemen op safari in onderling overleg. Dus dat betekent dan dat je het vliegtuig meeneemt voor een hele week.
 
Back
Top