B767-300ER
New member
Nooit geweten. thnks!KLM heeft in het verleden naast de 73's met een 767 op en neer gevlogen naar LHR. Na de aflossing door de A332 heeft deze dezelfde dienst gekregen, maar was van korte duur.
Nooit geweten. thnks!KLM heeft in het verleden naast de 73's met een 767 op en neer gevlogen naar LHR. Na de aflossing door de A332 heeft deze dezelfde dienst gekregen, maar was van korte duur.
Er is recent een vlieger uitgetrapt bij een bedrijf dat ik zeer goed ken, omdat hij zijn vrouw op de jumpseat had gezet tijdens een vlucht vanuit Heathrow...
GheheZo, misschien heb ik zojuist een hoop onzin getypt, haha ik laat het woord weer aan jullie en houdt het bij lezen terwijl ik met de laptop in de tuin mijzelf herintroduceer aan de zon. Heb haar immers al een eeuwigheid niet fatsoenlijk gezien!
Als je de belangrijkste reden buiten beschouwing wil laten, dan blijft er geen reden over.
Maar dat is hetzelfde met vloeistoffen. Vanaf CUN naar AMS mag je alles meenenem, in PUJ en POP wordt alles in beslag genomen. Schiet mij maar lek....
Trouwens. Wat daar ook heel anders is, is dat je ook gecontroleerd wordt als je de luchthaven binnen wilt komen. Dus in tegenstelling tot Schiphol waar je alleen als reiziger pas na de douane wordt gecontroleerd. Ergens toch wel erg vervelend eigenlijk.
Wat is daar vervelend aan?
Zou het veel vervelender vinden als ik mijn familie wil ophalen of afzetten op een luchthaven en in dezelfde rij moet gaan staan om aan landside de luchthaven te betreden. Lijkt mij een logistieke nachtmerrie.