16th Oldtimer-Fliegertreffen Hanhweide (EDST) 2 - 4 September a.s.

X

XDgb14

Guest
Alhoewel niet echt naast de deur, dit jaar is 16th Oldtimer-Fliegertreffen Hanhweide (OTT11), "The Place To Be" voor de 'echte' oldtimer liefhebber/vlieger en fotograaf.

Omdat er zo'n 350 oldtimers worden verwacht, is Oldtimer-Fliegertreffen Hanhweide (OTT11) vanwege plaatsgebrek en veiligheid, alleen toegankelijk (inschrijving noodzakelijk) voor oldtimers.

Non oldtimers, kunnen gebruik maken van het nabij gelegen Nabern/Teck (EDTN).
Note: inmiddels heeft de OTT11 Veranstaltungsleiter, al zo'n 100 non oldtimers doorverwezen naar EDTN. M.a.w. ook op dit kleine veld, zal het gezellig .... ;)

BTW Anyone going in an oldtimer?
 
Last edited:
add-on

Vanuit het Vintage and Classic Aircraft Network (VaCAN), komen positieve berichten en de eerste NL based oldtimer, heeft zich ingeschreven.

Voor degene die zich 'nog' geen voorstelling kunnen maken, van hoe een Europese Oldtimer Fly-In ....., H I E R een Fasten your Seatbelt mit bratwurst und strammer max, video (Youtube) verzameling (15th Oldtimer-Fliegertreffen Hanhweide).
 
Last edited:
Zou er graag bij zijn GBOF! Youtube filmpjes zijn overtuigend. Heb alleen verplichtingen prive!
 
Last edited:
In principe juist, maar je krijgt 'simpelweg' geen toestemming om Oldtimer-Fliegertreffen Hanhweide (OTT11) te bezoeken met 'n non straight-tail Cessna 150, 172, 182 of 'recente' Piper PA28, PA32 enz.

Een Piper PA24-260 Commanche C uit 1970, is natuurlijk een ander verhaal en is 'meer dan' welkom.
Note: 1962 Piper PA24-250 D-EHHO staat al op de lijst :)
idem. 1949 Piper PA-16 Clipper N5360H (Chaseplane.nl) ;)

@NazgulAir,

Check PM

Grr. ik ga een klacht indienen voor discriminatie:)
 
Grr. ik ga een klacht indienen voor discriminatie:)
Heeft niks met discriminatie of wat dan ook te maken, wel met ruimte en veiligheid.

Oldtimer-Fliegertreffen Hanhweide is door de jaren heen, uitgegroeid tot de allerbeste Oldtimer Fly-In in Europa. De aantrekkingskracht is groot en de ruimte is beperkt.

Als organisatie sta je dan voor keuzes, wildgroei met non-oldtimers of het kaf van het koren scheiden.

Non-oldtimers kunnen 5km verderop op Nabern/Teck (EDTN) terecht.
 
In principe juist, maar je krijgt 'simpelweg' geen toestemming om Oldtimer-Fliegertreffen Hanhweide (OTT11) te bezoeken met 'n non straight-tail Cessna 150, 172, 182 of 'recente' Piper PA28, PA32 enz.

Een 1970 Piper PA24-260 Commanche C met Dolly Partons (tip tanks), is natuurlijk een ander verhaal en is 'meer dan' welkom.
Note: 1962 Piper PA24-250 D-EHHO staat al op de lijst :)
idem. 1949 Piper PA-16 Clipper N5360H (Chaseplane.nl) ;)

@NazgulAir,

Check PM

Dus een straight-tail 150 mag wel? Zelfs als ie een achterraampie heeft?
 
Heeft niks met discriminatie of wat dan ook te maken, wel met ruimte en veiligheid.

Oldtimer-Fliegertreffen Hanhweide is door de jaren heen, uitgegroeid tot de allerbeste Oldtimer Fly-In in Europa. De aantrekkingskracht is groot en de ruimte is beperkt.

Als organisatie sta je dan voor keuzes, wildgroei met non-oldtimers of het kaf van het koren scheiden.

Non-oldtimers kunnen 5km verderop op Nabern/Teck (EDTN) terecht.

Begint `t ie nou al weer. Ik voel me geen kaf onder het koren hoor GBOF!
 
Dus een straight-tail 150 mag wel? Zelfs als ie een achterraampie heeft?
Yeb,

Zoveel omnivision straight tail (1964-1965) Cessna 150s vliegen er hier niet 'meer' rond ;)

@N2024,
If you wanna be part of a real aviator community, you better convert to tailwheel or join a Clipped Wing Flying group ;)
 
Yeb,

Zoveel omnivision straight tail (1964-1965) Cessna 150s vliegen er hier niet 'meer' rond ;)

@N2024,
If you wanna be part of a real aviator community, you better convert to tailwheel or join a Clipped Wing Flying group ;)

Ben reuze happy met m`n vliegende fiat panda hoor. Hoef niet zo nodig bovenop de apenrots te zitten:biertje:
 
Back
Top