Vliegtuig Schiphol vertraagd na steekvlam

Ik las het net inderdaad al op de Telegraaf site.
Sneue lui daar, proberen ze een keer professioneel over te komen, doen ze het alsnog helemaal verkeerd :)
 
Ik las het net inderdaad al op de Telegraaf site.
Sneue lui daar, proberen ze een keer professioneel over te komen, doen ze het alsnog helemaal verkeerd :)

Sorry, maar ik zie dit niet terug op de Telegraaf site. Wel bij Spits.nl en zelfs op luchtvaart.nl. Ik ben geen prof, dus wat is hier verkeerd aan? Een flame out is toch een steekvlam of heb ik het helemaal verkeerd?
 
Er zou best een steekvlam kunnen ontstaan na een flame out, als gevolg van een poging tot herstarten en overtollige onverbrande kerozine, maar een flame out betekent nou net dat er juist geen vlammetjes meer zijn in de motor!
 
Er zou best een steekvlam kunnen ontstaan na een flame out, als gevolg van een poging tot herstarten en overtollige onverbrande kerozine, maar een flame out betekent nou net dat er juist geen vlammetjes meer zijn in de motor!

Ahh, flame .. out, vlam uit. Ik las het als vlam kwam eruit ...:)
 
Een compressor stall met steekvlam: [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=2frjSvo9BBc&playnext=1&list=PLE40D52C2ECF9D699[/YOUTUBE]
Zelfs op luchtvaartnieuws.nl.......sneu dit....
Ik heb nog nooit iets zinnigs kunnen ontdekken op dat luchtvaartnieuws.nl
Een beetje een Televaag-achtige spotters site van belanghebbenden die in hapklare brokken 'leuke verhaaltjes' van het internet copy-pasten en vertalen.
 
Back
Top