4 kilometer hoogte?

Ik weet niet wat de service ceiling is van dat ding, maar zelfs met een C152 heb ik ooit 12.000voet gehaald en die heli heeft nog het voordeel dat die een turbinemotor heeft.
Ik kan me voorstellen als je een geheime missie doet dat je niet op 1000voet gaat herrie maken boven Amsterdam.

Maar... Geen verstand van heli's noch politietactieken natuurlijk...

M.h.
 
Ik weet niet om welk type helicopter het gaat maar de ceiling van een EC-135 ligt boven de 5000 m dus het zou goed kunnen
 
Maar waarom zou je op 13.000 voet gaan hangen als je achter een voertuig aan moet kunnen gaan als deze er vandoor gaat?
 
Maar waarom zou je op 13.000 voet gaan hangen als je achter een voertuig aan moet kunnen gaan als deze er vandoor gaat?

Omdat je met een beetje camera vanaf die hoogte de auto toch wel kan volgen? Grondunits aansturen en dergelijke. Als het the A-team was dan ging je natuurlijk midden in amsterdam met de heli voor de vluchtauto hangen..
 
Hm ok, nooit gedacht dat je van 13.000 voet (veel auto's op de weg, bewolking, etc...) nog een auto in de gaten kan houden 's nachts. Ik kijk dan inderdaad te veel films :D
 
Ik zag net een filmpje van FLIR, waarbij ze tot straatniveau inzoomde vanaf 23 kilometer. Slant range, maar toch. Nooit geweten dat die systemen zo bizar goed zijn. Wauw! Dus je kan ze vanaf 4 km met infrarood door bijvoorbeeld een wolkendek volgen?
 
Back
Top