Capt 50 - coco

Capt 50 - coco

  • Zeer goed, ik blijf to co ica

    Votes: 6 37.5%
  • Goed, maar wil toch Capt KLC worden

    Votes: 6 37.5%
  • Weet het nog niet helemaal, beide leuk

    Votes: 2 12.5%
  • Slecht, wil zo snel mogelijk weg hier!

    Votes: 2 12.5%

  • Total voters
    16
Mij bevalt het meer dan goed !! Maar toch optie 2, ik wil wel terug naar links, cityhopper.

a) omdat ik dat ook heel leuk vond, en
b) m'n hypotheek.......... ;-)

Adios
Bounty, HF rt operator / cocktail distributeur / apple importeur ;-)
 
De mensen die nu opgeleid worden (lees komende maanden als baas op de E190 en F70) zijn medio 2005 in dienst gekomen. In het meest positieve geval zal tegen het einde van dit jaar de mensen aan de beurt zijn die medio 2006 in dienst zijn gekomen.
Daar hoor ik ook bij... hopelijk was de bril niet te roze bij het maken van deze voorspelling ;-)
 
Nou mannen, ik zou er maar niet teveel op rekenen, volgens planning en rotation gaat er 2e helft dit jaar vrij weinig gebeuren......
Maargoed, de verwachtingen veranderen natuurlijk wel iedere dag daar....
 
Ik zie het ook niet gebeuren hoor. zal wel eerste helft volgend jaar worden. Maar blijven hopen voor eind dit jaar doe ik zeker
 
Dat moet toch ook wel lukken? Ik hoorde 35 crews Embraer 2e helft van 2011.

Waar komt jouw info vandaan? Volgens mij komen er geen kisten bij en de eerste horizontale bindingen verlopen in 2013. Hoogstens een paar die verticaal vrijkomen en naar baas 737 kunnen. Maar ik hoop dat je gelijk hebt!

Groeten Supergrover...
 
In November 2010 KLM announced a new order for five further Embraer 190 jets for Cityhopper to replace the last 5 Fokker 100 in service. Deliveries will start in 2011 and will continue until 2012. The Fokker 100 fleet is currently used for standby & charter flights only.

Info kwam van een Baas Embraer op de route.
 
ergens op de myklm site kan je de vlootstatus bekijken.

Eerste twee afleveringen van de 5 nieuwe e190 is gepland voor maart 2012, april twee en mei nog eentje.

Kan me nu wel een keer voorstellen dat KLC dit keer wel op tijd begint met trainen cq voor het einde van dit jaar.

Gr W
 
Als er idd 5 nieuwe komen begin volgend jaar, dan klinkt het wel logisch. Is het alleen "announced a new order", of zijn ze daadwerkelijk ook besteld? Als het ter vervanging van de 100 is, gaat dit natuurlijk weer ten koste van de F70 opleidingen helaas. Is daar binnen KLC wat over gepubliceerd? Ik kom alleen nog op MYKLM.

Groeten Supergrover...
 
ja zekers...
ik had begrepen dat op de 73 voor de komende ronde er weer 20 a 25 crews zouden worden opgeleid.
maar goed meestal is deze brief zeer voorzichtig opgesteld.
ik vind voor de positie baas f70 ook erg weinig opleidingen. of gaan de f100's er nu toch definitief uit?
en what about the functies ica... er komen volgend jaar 3 airbussen en 2 triples bij...??
 
Back
Top