Bose Quietcomfort 15 Headset

Epoch,

Is niet zo raar als je weet hoe het zit, het is namelijk gewoon een heaset welke voor HIFI doeleinden bedoeld is, je kan er een boommike bij kopen en dan is het opeens een headset.

Werkt wel goed, echter, als de batterijen leeg zijn hoor je ineens NIETS meer!!!

Het is gewoon een poor man's Bose ANR headset. Heb al een aantal collega's die er een hebben. Heb zelf een Bose X en ben heel tevreden.

Als je het helemaal goed wil hebben moet je een nieuwe BOSE A20 kopen. Is echt een super ding. JA, er is al een terugroep actie geweest/gaande, maar hij doet het echt SUPER en als je nu een nieuwe koopt heb je vast de verbeterde versie.

En trouwens, volgens mij heb ik dat van jou of van je vrouw, maar een van jullie heeft me ooit verteld dat je nooit moet bezuinigen op de spullen die je proffesioneel nodig hebt! :D

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ben zelf een zeer tevreden gebruiker van de Q2 in combinatie met de http://uflymike.com/ Poor man oplossing of niet, vorige baas heeft betaald en ik mocht hem houden. Q15 ook geprobeerd, maar deze bleek een raar onhoorbaar bijna hoofdpijn veroorzakend toontje te genereren en voor dat ik hem naar Bose kon sturen ingeleverd (bij vorige baas).
 
Last edited:
Epoch,
Werkt wel goed, echter, als de batterijen leeg zijn hoor je ineens NIETS meer!!!

Als de batterijen op zijn, hoor je ineens weer veel herrie
en dan weet je dat je batterijen op zijn.

Het ledje aan de zijkant gaat knipperen als je nog 4 1/2 uur charge over hebt.
Verder kan je als je echt bang bent ineens niks meer te horen nog een extra 'in ear' -oordopje aan je mic aansluiten en dan blijf je gewoon alles horen.

Ik vlieg al meer dan een jaar met deze headset en ben zeer tevreden.
Al zou een "in ear" active noise headset natuurlijk nog beter zijn.
 
Epoch,
En trouwens, volgens mij heb ik dat van jou of van je vrouw, maar een van jullie heeft me ooit verteld dat je nooit moet bezuinigen op de spullen die je proffesioneel nodig hebt! :D

Groeten

:radar: André :radar:

Wie zou dat geweest zijn...

Ik denk dat ik voor de poor mans oplossing ga ;)
 
Zulu

Zulu

En als je het echt goed wil hebben (en toch veel goedkoper dan Bose, 5 jaar garantie) dan kan ik de Lightspeed Zulu aanraden. De Bose X hadden we in de F50, vond ik totaal niet fijn omdat de cups veels te klein waren voor mijn oren. Meer comfort met de Zulu en bluetooth integratie standaard waardoor je kan bellen (mits dekking) of naar muziek kan luisteren via je iPhone / andere bluetooth speler waarbij de muziek 80% gedempt wordt bij geluid over intercom / radio.

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=x7Lzca2ztNk[/YOUTUBE]
 
Back
Top