aanname stop Sunexpress...

Hoogstwaarschijnlijk dat ze daar niet meer aan de bak komen :snore:

Wat overigens ook voor alle andere werkloze piloten geldt. Dus stop met het blind staren op 1 airline en begin maar weer het het schrijven van honderden brieven..
 
Goed om te horen, ze hebben me vorige week gevraagd al mijn gegevens op te sturen, netjes gedaan, maar daar hoef ik niet meer op te hopen dus begrijp ik?
 
Heb ook deze week een bericht gehad dat ze al genoeg hadden, dus het is daar niet meer zo sunny
gelukkig zit ik nog wel in de sellectie van Turkish Airlines, kijken hoe het daar afloopt.ben heel erg benieuwd.
 
For all I know, studenten van Stella hoeven hier inderdaad niet op te rekenen. Echter het samenwerkingsverband met de locatie die Stella heeft geopend in Turkije, schijnt wel degelijk 'contacten' te houden met Sun.
Disclaimer: uiteraard is dit via-via nieuws en dus geheel niet betrouwbaar.
einde speculaas
 
For all I know, studenten van Stella hoeven hier inderdaad niet op te rekenen. Echter het samenwerkingsverband met de locatie die Stella heeft geopend in Turkije, schijnt wel degelijk 'contacten' te houden met Sun.
Disclaimer: uiteraard is dit via-via nieuws en dus geheel niet betrouwbaar.
einde speculaas

Even nagecheckt bij een rechtstreekse bron, en ook via hun Turkse locatie wordt er niet aangenomen. Sun zit dicht, en als er weer aangenomen gaat worden dan zien ze wel weer...
 
Ik weet niet hoe jullie aan deze informatie komen. Maar als er al een stop is gaat er zeker op korte termijn weer aangenomen worden.
 
Ik weet niet hoe jullie aan deze informatie komen. Maar als er al een stop is gaat er zeker op korte termijn weer aangenomen worden.

door dit emailtje wat ik vanmiddag kreeg:
Dear Candidate,

First of all I would like to thank you for your interest shown to SunExpress.

We received your application and would like to thank you for your interests in pursuing your career with SunExpress.

We are not able to invite you to our assessments in short period. We will record your application to our Pending Applicant List and your resume will be recorded in our pilot recruitment database. In the event a position does become available we will contact you.

We wish you good luck in your carreer life.

Best Regards,
 
Ik weet niet hoe jullie aan deze informatie komen. Maar als er al een stop is gaat er zeker op korte termijn weer aangenomen worden.

Als je in een tijd waar het nog steeds slecht in gaat, handevol met FO's aanneemt, dan heb je op een gegeven moment (meer dan) genoeg.
Lijkt me dus niet dat ze de komende maanden ineens weer zoveel mensen gaan aannemen.
Zou er me er dus niet blind op staren.

@Lima-lima: balen voor je man. Hoop dat je snel ergens anders meer geluk hebt. Je hebt nu in ieder geval "contacten" met Sunexpress (want ze antwoorden).:grijns:
 
Last edited:
@Lima-lima: balen voor je man. Hoop dat je snel ergens anders meer geluk hebt. Je hebt nu in ieder geval "contacten" met Sunexpress (want ze antwoorden).:grijns:

Haha ja een reactie is al heel wat tegenwoordig. Moet zeggen dat arke het heel netjes deed, zelfs een belletje van gehad destijds, voor de rest vaak een standaard mailtje, als ik al wat hoor.
Ik heb op pprune gelezen dat sunexpress bezig is een duitse AOC aan te vragen en daar van de zomer al te willen vliegen met een stuk of 3 737's, iemand die daar wat meer vanaf weet?
 
Ik ben in september zelf bij het office gewweest van sunexpress,da was lache want ik moest mijn militaire diesplicht doen.toen ik weekend verlof had e aan de bus chauffeur vroeg waar is Aspendoas bulvari zei die,jah dat is deze straat.bleek dat ze kazerne 500 meter van de kazerne te zitten,dus heb persoonlijk mijn c.v daar persoonlijk afgegeven en heb mevrouw Irmak Emlek ontmoet.een week geleden kreeg ik ook een atwoord:

Dear Canditade,

First of all I would to thank you or your interest shown to SunExpress
We are sorry that we are not able to give you positive reply
Your application wil be kept in our pilot candidate pool for future pilot needed
Regards
Irmak Emlek

Dus dit betekend we gaan gewoon weer vrolijk door met sturen van oneindige mailtjes

grtjs aan iedereen
 
Als je in een tijd waar het nog steeds slecht in gaat, handevol met FO's aanneemt, dan heb je op een gegeven moment (meer dan) genoeg.
Lijkt me dus niet dat ze de komende maanden ineens weer zoveel mensen gaan aannemen.
Zou er me er dus niet blind op staren.

Dat doe ik ook niet, werk er namelijk al! Maar wat jij hier boven noemt slaat echt helemaal nergens op. Post aub alleen feiten, en als je niks te melden hebt post dan niks.

Alle "Handenvol Fo's" welke vorig jaar en de jaren daarvoor zijn aangenomen vliegen 1000 uur per jaar, dat is zeker niet "meer dan" genoeg.
 
Dat doe ik ook niet, werk er namelijk al! Maar wat jij hier boven noemt slaat echt helemaal nergens op. Post aub alleen feiten, en als je niks te melden hebt post dan niks.

Alle "Handenvol Fo's" welke vorig jaar en de jaren daarvoor zijn aangenomen vliegen 1000 uur per jaar, dat is zeker niet "meer dan" genoeg.

Sorry als ik er naast zit, en natuurlijk correct me if I am wrong, maar het is toch een feit dat ze stoppen met aannemen omdat ze genoeg hebben?
Er zijn aardig wat FO's aangenomen onlangs, en kan me niet voorstellen dat ze stoppen met aannemen omdat ze een schrijnend tekort hebben.

Dat "handevol" is gewoon een feit, ik ken de meeste mensen welke in 2010 werden aangenomen, dus daar hoef ik niet over te twijfelen.
 
Inmiddels zijn we 5 maanden verder...Kan iemand misschien een indicatie geven over de huidige aanname-situatie bij SunExpress? Wordt er al weer aangenomen? Zo ja, wat zijn de kansen met een Duitse DLR op zak, TR B737 en een kleine 500 uur recente ervaring op de NG? Wat zijn de mogelijkheden voor een tijdelijk contract en hoe verhoudt de winterproductie zich met de zomer?
 
Back
Top