Aangezien ik enkel een virtueel FSX "piloot" ben heb ik de volgende vragen:
1. Hoe wordt de AP meestal ingesteld, NAV of GPS?
2. Wordt er meestal op GPS of VOR to VOR gevlogen?
3. Op welk moment na de start wordt de AP ingeschakeld?
4. Bij militaire vliegtuigen worden de COMS en VOR frequenties via de MFD ingevoerd zodat je een lijst van pre-selects hebt. Kan dit ook bij commerciele vliegtuigen?
5. Indien je off centerline naar een VOR vliegt, wordt er gelijk geprobeerd naar centerline te gaan, of wordt dit pas bij het volgende VOR gedaan?
1. Hoe wordt de AP meestal ingesteld, NAV of GPS?
2. Wordt er meestal op GPS of VOR to VOR gevlogen?
3. Op welk moment na de start wordt de AP ingeschakeld?
4. Bij militaire vliegtuigen worden de COMS en VOR frequenties via de MFD ingevoerd zodat je een lijst van pre-selects hebt. Kan dit ook bij commerciele vliegtuigen?
5. Indien je off centerline naar een VOR vliegt, wordt er gelijk geprobeerd naar centerline te gaan, of wordt dit pas bij het volgende VOR gedaan?