Vliegen en toilet

Outtagaz

New member
Dag allemaal,

Ik heb een rare vraag:

Als jullie helicoptervliegers nou ontzettend nodig moeten plassen tijden een vlucht, hoe doen jullie dat dan? Raampje open en met 1 hand sturen?

Goede groet!
 
Dan heb je pech. Vooraf gaan, anders is het een slechte vluchtvoorbereiding :) Hetzelfde probleem heb je in bijvoorbeeld een Cessna 172 om maar een voorbeeld te noemen.
 
Ding in een weiland neerzetten en de boer helpen met zn gewassen te besproeien uiteraard. Anders zijn luiers de koning.
 
Gewoon zo'n chemisch tablet als in de Dixi bij je joker stoppen, en laat maar lopen die handel ;-)

Nee, van te voren bedenken. Als het moet, hou ik het wel een dag vol. Zo lang vlieg je toch niet.
 
Cool! Thnx voor de antwoorden. Ik heb nog wel 1000 andere vragen, over vliegen, maar kga eerst goed de kennisbank en de andere treads nog even doorlopen!

thnx again
 
Als jullie helicoptervliegers nou ontzettend nodig moeten plassen tijden een vlucht, hoe doen jullie dat dan? Raampje open en met 1 hand sturen?

Nee, dan bevriest hij. Ik heb niks tegen een harde, maar niet op die manier. :niet_bli: Bij iedere pilot shop kun je van die zakjes kopen die speciaal voor dit soort doeleinden (plassen en kotsen) bedoeld zijn. Daar zitten korrels in die alle vloeistoffen omzetten in een soort gel, zodat het niet gaat klotsen gedurende de rest van de vlucht.

Piloten bereiden zich natuurlijk altijd heel goed voor op de vlucht, maar nerveuze passagiers willen dat nog wel eens vergeten...

P.
 
Mag ik u complimenteren met de lengte van uw brandweerslang PPP, dat u hem vanuit zittende positie op de stoel uit het raam kunt hangen ;)
 
..iets anders, check of er nog wel wcpapier is,
voor je pre-flight-post-koffie-momentje....
..dan komt je pax vroeger en met veel haast.
oo wat een ongemakkelijke vlucht was dat. :eek:
 
pre-pended-pre-flight-checklist:
- Piloot het toilet bezocht?
- Passagier naar het kleinste kamertje gestuurd?

pre-flight-checklist
- bla bla bla standaard

appended-pre-flight-checklist
- Nogmaals passagier naar het kleinste kamertje sturen
- Passagier in het vliegtuig zetten
- Passagier vastbinden... (oh, nee, controleren of passagier gordel goed heeft aangedaan)
 
Gewoon bij de Pilot Shop van die units kopen waarin je je boodschap kwijt kunt.
Ik heb er een keer heel dankbaar gebruik van gemaakt....:1855:
 
Back
Top