Klas 11-02

Best Airworkers ;)

eindelijk mijn account *geactiveerd.
Bij deze de vraag, klopt het dat de medische keuring van AP&M en dan het gezichtsvermogen op max +6 -6 staat? Aangezien ik lenzen heb en links op -5.75 zit en recht -5.50 + cilinder van 0.25 (Thnx Mom and Dad :(

moet zeggen word aardig jaloers, dat jullie dit jaar beginnen.! (zit in Mbo 4ejaar..)

Wat bedoel je met de medische keuring van AP&M Wij als AP&M'ers moeten net als iedereen op de KLS een medical class I halen bij KLM health services in Schiphol. Lijkt mij niet dat je als je een HBO naast je KLS doen een andere oogafwijking mag hebben. Zijn gewoon standaarden die voor de luchtvaart verzonnen zijn. De kls site zegt de volgende standaard:

"Bril of lenzen zijn toegestaan. je oogawijking moet echter liggen binnen de begrenzing -6 en +5."
 
haha Nee sorry, had dit verkeerd geformuleerd.
Ik bedoelde Medische keuring voor i.p.v van.. :)

En die sterkes zijn van mijn bril, Lekker snel van mij afgetypt, daardoor die fouten.. excuses.
 
Ik las het net! Gaat echt heel gaaf worden!

Ik heb mijn medical 25 Januari, iemand ook op deze datum?

Overigens een idee om in Maart alvast een ontmoetingsrondje te doen? (Bijv. in Groningen;))
 
Awesome zeg, heb er nu al zin in!

Ik heb mijn medical op 10 februari.
En dat rondje lijkt me zeker een leuk idee, al helemaal omdat de introductiedag pas 3 dagen voor de start van de opleiding is.
Groningen klinkt voor mij altijd goed! Ligt alleen niet bepaald centraal in het land, dus is voor mensen uit het midden/zuiden al snel een eind reizen. Maar ik weet niet hoe de rest daarover denkt.. Mij maakt het in ieder geval niet uit waar het is, count me in!
 
Groningen

Groningen

Groningen altijd mooi! Ik ben er bij! Verder idee om een hyves ofzo aan te maken?
 
Ja goed idee om een keer al te gaan stappen of iets. Alleen is groningen wel een eind voor mij. Het zou gunstiger zijn als het dichterbij was maar zoniet dan ben ik er gewoon bij natuurlijk.

Heb trouwens een paar weken terug mijn medical gehad. Alles was gelukkig in orde. 18 april zie ik jullie dus ;)
 
Ik heb eergisteren mijn contracten per post gekregen! Iemand anders al zover? Nu ontbreekt bij mij wel de bochure over het garantiefonds (niet geheel onbelangrijk), heeft iemand de mogelijkheid deze in te scannen en naar mij op te sturen? Zal de KLS wel even bellen maar dan duurt het weer een x aantal dagen!

Als je me kunt (lees: wil) helpen graag even een PM!
 
Ik ben van plan binnenkort offertes aan te vragen. Met binnenkort bedoel ik binnen een week en zal ik een afspraak maken met beide banken. Zag dat jij, Nerox, al enige research had gedaan en op een bedrag van ongeveer 171K kwam bij ABN Amro. Ben je ook al naar Friesland bank geweest?

Groet,

Peter
 
Ik ben van plan binnenkort offertes aan te vragen. Met binnenkort bedoel ik binnen een week en zal ik een afspraak maken met beide banken. Zag dat jij, Nerox, al enige research had gedaan en op een bedrag van ongeveer 171K kwam bij ABN Amro. Ben je ook al naar Friesland bank geweest?

Groet,

Peter

Nee nog niet, in eerste instantie even ABN geraadpleegd omdat ik daar nu al alles heb: rekeningen, diverse verzekeringen etc. En die 171 gaat waarschijnlijk voor de meesten van jullie niet helemaal op, omdat ik huurder ben moet ik wat extra financieren voor dubbele huur omdat ik mijn woning niet (tijdelijk) op kan zeggen! Maar ik heb morgen een uitgebreider gesprek bij de ABN, zal later morgen wel even posten welke rentepercentages me aangeboden worden en al die andere belangrijke weetjes! Als er iemand al iets van de FB weet hoor ik dat ook graag, ga daar zelf ook zeker nog een offerte opvragen!

Groeten
 
Oke dan begrijp ik dat, succes met het gesprek morgen. Zodra er voor mij meer bekend is dan laat ik dit ook wel weten. Verder had ik nog even een mededeling dat wij met de klas die nu de opleiding Airline, Pilot and Management loopt om toelichting heeft gevraagd om het contract. Met name het deel overige. We wachten het antwoord nog af. zodra wij daar meer van weten houden wij je graag op de hoogte.

Groet,
Peter
 
Nou ik ben ook present hoor...

En bedankt dat je me vergeten was, Peter ;)

Hoeveel mensen zijn er nou al bekend, niet APMers zegmaar?
 
Nou ik ben ook present hoor...

En bedankt dat je me vergeten was, Peter ;)

Hoeveel mensen zijn er nou al bekend, niet APMers zegmaar?

Geen idee, maar ik ben geen APMer..!

Verder had ik nog even een mededeling dat wij met de klas die nu de opleiding Airline, Pilot and Management loopt om toelichting heeft gevraagd om het contract. Met name het deel overige. We wachten het antwoord nog af. zodra wij daar meer van weten houden wij je graag op de hoogte.

Peter, daar heb ik ook al op gereageerd bij mevrouw van Veen. Had namelijk via Airwork vernomen dat de KLS op een recente diplomauitreiking gezegd heeft dat dit niet helemaal meer van toepassing was. Daarnaast is niet duidelijk of je wel recht hebt om te solliciteren. Ik heb gevraagd dit eventueel aan te passen indien de context gewijzigd is en daarnaast om uitleg gevraagd over of solliciteren wel gewoon mogelijk blijft. Ben net als jullie aan het wachten op een response vanuit OPC!

Groet
 
Last edited:
Nou ik ben ook present hoor...

En bedankt dat je me vergeten was, Peter ;)

Hoeveel mensen zijn er nou al bekend, niet APMers zegmaar?

Duck! Laura heeft ook al een account

@NeroX

Als jij meer weet vernemen we dat ook graag van jou als je antwoord van OPC hebt....
 
Hallo allemaal,
Net een telefoontje gehad en ik kom bij jullie in de klas. Brief en alles wordt direct toe gestuurd.

Groeten Erik
 
Back
Top