Aan de start post te lezen bedoelde hij de Pre opleiding wachtlijst.
wie is er nu goedgekeurd en wanneer ga jij de opleiding in
wie is er nu goedgekeurd en wanneer ga jij de opleiding in
PS.
EPST heeft op dit moment 40 man op de wachtlijst en verwacht deze 40 man aan het einde van 2010 onder de pannen te hebben.
Chapeau!
Goed nieuws, hoorde zojuist dat er een samenwerkingsverband tussen de NLS en germanwings is opgezet. 't plan is dat er 44 mensen (minimaal vwo/hbo) van de wachtlijst, de eerste selectieronde (november) ingaan. Verdere details mbt. arbeidsvoorwaden(typerating ed.) zijn (nog) niet bekend.
Goed bezig NLS!
Gr
Toevallig 40k betalen voor je type, 100 uur lijntraining in 3 maanden doen bij germanwings en dan 'wordt er bekeken of ze je contract mogelijk gaan verlengen'? Die regeling bestaat namelijk ook, en niet alleen voor NLS.
Lufthansa is een mooie file aan maken voor 500 nieuwe vliegers volgend jaar, aan enkel KLS-ers hebben ze dus lang niet genoeg.
Toevallig 40k betalen voor je type, 100 uur lijntraining in 3 maanden doen bij germanwings en dan 'wordt er bekeken of ze je contract mogelijk gaan verlengen'? Die regeling bestaat namelijk ook, en niet alleen voor NLS.
Toevallig 40k betalen voor je type, 100 uur lijntraining in 3 maanden doen bij germanwings en dan 'wordt er bekeken of ze je contract mogelijk gaan verlengen'? Die regeling bestaat namelijk ook, en niet alleen voor NLS.
Toevallig 40k betalen voor je type, 100 uur lijntraining in 3 maanden doen bij germanwings en dan 'wordt er bekeken of ze je contract mogelijk gaan verlengen'? Die regeling bestaat namelijk ook, en niet alleen voor NLS.
Germanwings is een van de weinige Europese bedrijven waar je als ready entry nog zonder jezelf diep in de schulden te werpen (hiermee bedoel ik typerating, linetraining tegen betaling etc etc) een goede baan kunt krijgen. Zou erg jammer zijn als KLS/NLS dit met dergelijke constructies "om zeep" zou gaan helpen.
Bovendien klinken me deze "samenwerkingsverbanden" bekend in de oren: had Stella niet ook een "contract" met Cityline/ Lufthansa? Oftewel B*llSh*t.
Iedereen kan bij Germanwings/ Cityline solliciteren met dezelfde kansen, denk ook niet dat deze bedrijven zich gaan beperken tot enkele scholen.
Aan de andere kant, het blijft luchtvaart....
. Zou erg jammer zijn als KLS/NLS dit met dergelijke constructies "om zeep" zou gaan helpen.
Bovendien klinken me deze "samenwerkingsverbanden" bekend in de oren: had Stella niet ook een "contract" met Cityline/ Lufthansa? Oftewel B*llSh*t.
Iedereen kan bij Germanwings/ Cityline solliciteren met dezelfde kansen, denk ook niet dat deze bedrijven zich gaan beperken tot enkele scholen.
Aan de andere kant, het blijft luchtvaart....
Ff heel kort tussendoor..
Als je namelijk voor de KLS goedgekeurd bent .. wordt je dan aangenomen bij NLS zonder keuring .. indien je niet wilt wachten .. want de Nls heeft geen wachtrij .. KLS wel
Alsvast bedankt voor de moeite