Wachtrij KLS/NLS/EPST

F

f((f$d

Guest
Wie kan mij wat vertellen over de wachtlijsten betreffende de hierboven genoemde vliegscholen? Daarmee bedoel ik; wie is er nu goedgekeurd en wanneer ga jij de opleiding in?
 
Wie kan mij wat vertellen over de wachtlijsten betreffende de hierboven genoemde vliegscholen? Daarmee bedoel ik; wie is er nu goedgekeurd en wanneer ga jij de opleiding in?

Ik ben goedgekeurd KLS, stond eerst ingedeeld in 10-4, nu in 11-1 en zit nog in de selectie bij de KLu.. Zit je in hetzelfde schuitje als ik? (aangezien ik zie dat je ook in selectie zit bij de KLu :) )
 
Wanneer ben je gekeurd voor KLS dan? Ben al goedgekeurd voor KLu, wacht op de opleiding.. Hou me alleen bezig/oriënteer op back-ups!;)
 
Feb 2009 Goegekeurd bij de KLS.
Toen was er +- 2 jaar wachtrij. Vandaar dat ik AP&M doe en nu in 11-02 begin.
 
Misschien is het interessanter om te informeren naar de wachtlijst van studenten die klaar zijn met hun opleiding?? Op de wachtlijst van een van de bovengenoemde scholen staan er momenteel zo'n 200....

go figure...
 
Geloof dat er zelfs nog jongens van 0611 op staan , die 200 man is t/m klas 0809

Kleine notitie: klas 0903 is bijna klaar met hun ME traject, oftewel in november/december zullen zij hun volledige opleiding hebben afgerond.

Elke 2 maanden +/- 24 studenten
You do the math...

Cheers,

Torque
 
PS.
EPST heeft op dit moment 40 man op de wachtlijst en verwacht deze 40 man aan het einde van 2010 onder de pannen te hebben.

Chapeau!
 
Martinair vliegschool heeft volgens mij ook geen wachtlijst, hoorde laatst iemand die had z'n medische keuring gedaan en kon zowat maandje later beginnen (met +- 15 man in de groep).
 
Er worden nu volgens mij verschillende wachtlijsten genoemd; pre- en post-opleiding.

Zo te lezen wel ja..

Vwb de wachtrij alvorens aanvang opleiding is mijn inziens een goed teken.
Deze scholen handhaven kwaliteit ipv kwantiteit.

Vandaar dat ik begon over de wachtlijst van de NLS ea. om aan te geven dat dit instituut kwantiteit handhaafd. Laat je goed informeren door studenten, maar vooral ex-studenten. Ook belangrijk om je keuze niet te maken nav wachtrij pre-opleiding.

Groet,

Torque
 
Back
Top