bnr

Dat kan wel kloppen ik hoorde dat er alweer 70 EPST'ers aangenomen zijn bij Easyjet. Dan kan het hard gaan
 
Dat kan wel kloppen ik hoorde dat er alweer 70 EPST'ers aangenomen zijn bij Easyjet. Dan kan het hard gaan

Is dat hetzelfde pakket waarmee EZY vorig jaar ook mensen zocht?

Dus 40K voor TR betalen en in november op straat? En duimen dat je het jaar erop weer opgeroepen wordt?
 
Hoernalistiek,, enigsinds waar, aan de andere kant lees je dit overal, dat er hier en daar weer groei zit in de markt. Dick Verburg is niet te vergelijken met mr Stella E J Hilgeman. EPST heeft een bepaalde reputatie , die veeeeeeeel beter is dan Stella. Dit zegt hij weloverwogen, lijkt mij. Ik hoop alleen inderdaad dat deze jongens en meiden niet misbruikt worden net als het programma waar Stella mee schermt. Ik hoop dat het gaat om een betaade baan ipv een betalende baan.

Just my 2 cents :;)
 
Klinkt wel geloofwaardig, ook op hun website vermelden ze het:


Aviation "vliegt" uit crisis dal !

Als gevolg van de indrukwekkende toename van het gebruik van de Selectie Service van European Pilot Selection & Training (EPST) en de sterk toenemende vraag naar EPST opgeleide piloten concludeert EPST dat de grootste problemen in de luchtvaartwereld voorbij zijn. EPST constateert een sterke groei in de vraag naar COMPASS testen door Flight Training Organisaties en luchtvaartmaatschappijen wereldwijd. Tevens constateert EPST een sterk groeiende vraag naar EPST opgeleide piloten.

Dick Verburg van EPST: “Ik ben zeer verheugd dat de vraag naar onze piloten voor het eerst sinds 2008 groter is dan het aantal studenten dat EPST in opleiding neemt. Een mooie reductie van onze wachtlijst. Dit hebben wij zonder veel ruchtbaarheid kunnen bereiken. Het door EPST ingestelde plaatsingsteam heeft hier een uitstekende bijdrage aan geleverd. Dit resultaat geeft ook aan dat de airlines toch eerst kwaliteit zoeken nu er weer wordt aangenomen en graag piloten willen die voor de brede markt zijn opgeleid en niet uitsluitend voor één maatschappij.”


Bron: www.epst.nl
 
Niet duidelijk uit die 'infomercial' is van wie EPST nou die aanvragen krijgt.

Voor de gemiddelde luisteraar wordt in een adem: "3 grote luchtvaartmaatschappijen in Azie krijgen binnenkort 400 nieuwe toestellen geleverd..." gecombineerd met de statement van Verburg dat: "we een aanvraag hebben van 70, en we trainen maar 60 mensen per jaar."

Levert EPST ineens ab-initios aan QR, EK en EY? :confused:

Net als in een echte infomercial krijg je op het eind nog vlug effe zo'n disclaimer als die juffrouw zegt dat het in NL (en Europa!?) zo'n vaart niet loopt. Go figure... :duh:

Maar goed, de mensen met 0 - 200 uurtjes zijn weer helemaal enthousiast. Mission accomplished dus! :D
 
Is dat hetzelfde pakket waarmee EZY vorig jaar ook mensen zocht?

Dus 40K voor TR betalen en in november op straat? En duimen dat je het jaar erop weer opgeroepen wordt?

idd... lekker 40.000€ neerleggen voor een zomercontractje...
Vraag me nu af wie het ziekste is, de school, de maatschappij of de persoon die het geld neerlegt om zichzelf dan voor een easykist te kunnen fotograferen (voor 3 maand that is).

Te triest voor woorden dat je dit soort praktijken aanvaard.
 
Back
Top