Diana

arthorizon

New member
Hier in “De Oost” is het al Zaterdag 28 augustus.

Diana is jarig en dus, van harte en nog vele vliegjaren.

34 nu, of was het andersom? Doet er niet toe. Je bent nog geen vijftig dus je tweede jeugd moet nog komen. Pas na je vijftigste gaat het hard. I know, been there, done it, have the T shirt.

En ga nu eindelijk eens die driehonderd driehoek vliegen jongedame. And remember, “man braucht doch nicht unbedingt zu landen oder?”

En Airwork? “You can check out but you cant leave”.

champhe.jpg


Zum Wohle.
Arthur & Marion
 
Hier nu ook de 28e, fijne verjaardag. Keep up the good work met Airwork, bedankt voor de overdosis aan informatie die hier te vinden is!
 
Hoorde van Boss du Manche dat ik even op Airwork moest kijken. Wat een leuke verrassing, dank jullie wel! Ja, ik ben 50-minner: 44 jaar. Het gaat razendsnel en is superleuk (de jaren). Ga vandaag maar 's de randmeren op Teuge bewonderen en met de twee aspirant-medeeigenaren bespreken welke zweefkist voor ons de ultieme is. Discus, Ventus? In 2011 moet het gaan gebeuren.

En ja, Art, ik weet het. Nicht unbedingt landen. De praktijk is weerbarstig. Leer wel veel boeren en hun bedrijf kennen, dat is dan weer een voordeel. Verhouding vet/eiwitten in melk en de gevolgen daarvan voor de melkprijs. Krijg je toch anders niet zo snel mee.

Rondje houden jullie tegoed bij de volgende Airwork borrel!
 
Back
Top