Iphone-Blackberry ?????

Ja, Moeilijke vraag,

Ik ben blije BB storm 9500 gebruiker. Nooit gezeur. Doet het altijd.
Moet wel zeggen, ik mis wel de mogelijkheden om apps te downloaden. Er is niet eens een fatsoenlijke navigatie app. Ja google maps, maar ik wil een sprekende navigatie. verder geen vette apps te downloaden zo ver ik weet. Erg jammer.

Daar en tegen vind ik Iphone echt een supertof toestel, alleen ja nadeel als je in NL woon en niet zoals de Flying aces hier op het board regelmatig in een land ben waar ze simlockvrij te koop zijn kom zit je gebonden aan Theemobiel. Waaaaardeloos dus. Nu kun je de 3GS ook krijgen bij Voda. Daarnaast zijn de mogelijkheden eindeloos met Iphone qua apps. Ik heb vandaag de 4 in mn handen gehad. In eerste instantie toen ik em nog niet gezien had vond ik em niet geweldig. Op de foto's dan. Nu ik hem in het echt gezien heb en in mn handen, moet ik zeggen, hij overruled elke telefoon. Hoop dat dat breakdown probleem met antenne snel opgelost wordt en dat het zo snel mogelijk Voda wordt die ook Iphone gaat verkopen. Ik heb daar in de wandelgangen over gehoord dat dat misschien gaat gebeuren.

Verder is het het verschil in smaken , Witte Berry of Typhoon.
 
V1rotate, Vodafone verkoopt nu ook al de 3GS via een andere site en gaat dit jaar nog ook de 4 verkopen.
 
i-Phone 3GS

i-Phone 3GS

I bought the 3GS i-Phone simlock free from the Duty Free shop at Schiphol.

Just buy one when you go on holiday (don't know if they will sell you one in uniform - I suspect they will).
 
Sowieso gaan voor de Blackberry Bold 9700, in zwart of wit.

Kun je veel dezelfde apps op krijgen als een iPhone, internet is 3g en het toetsenbord tikt lekker weg!
 
I bought the 3GS i-Phone simlock free from the Duty Free shop at Schiphol.

Just buy one when you go on holiday (don't know if they will sell you one in uniform - I suspect they will).

Voor hoeveel dan? :)
 
V1rotate, Vodafone verkoopt nu ook al de 3GS via een andere site en gaat dit jaar nog ook de 4 verkopen.

Volgens Vodafone zelf zijn dit altijd nog maar geruchten, alhoewel ze overal wel heel erg sterk zijn (oktober?). Desondanks hoop ik voor heel iPhone-Nederland dat het wel gaat gebeuren. T-mobile Sucks.
 
Alvast bedankt voor de info,

weten jullie misschien of je een blackberry vrij kan kopen, ik bedoel dan zonder abonnement, bijvoorbeeld in de US en zijn ze daar uberhaupt goedkoper?

gr
 
In Belgie is koppelverkoop verboden, dus BlackBerry's kun je daar als het goed is ook simlock vrij kopen. (Ik neem aan dat Frankrijk ook lukt, maar dat is net weer een stukje verder.) Voor Iphone's gaan massa's mensen naar Belgie of Frankrijk....

Overigens heb ik net besloten om ook het vage wereldje van de smartphone in te stappen en ik heb er voor gekozen om een Iphone te willen. Natuurlijk zie ik de voordelen van een toetsenbord, maar een dergelijk toetsenbord leent zich totaal niet voor tienvingerstypen... Dus tja, dan voegt dat helemaal niets toe.

Voor mij is het een werkapparaat/funapparaat, dus is een Iphone de logischere keuze. Een blackberry (tenminste zo komt het mij over) is daarvoor toch een beetje te serieus en te zakelijk.
 
In Belgie is koppelverkoop verboden, dus BlackBerry's kun je daar als het goed is ook simlock vrij kopen.

Dat is afgeschaft/gaat afgeschaft worden bij telecomproducten. Of men met simlock mag verkopen, dat weet ik niet, maar koppelverkoop is wel mogelijk.
 
Het algehele verbod is inderdaad afgeschaft, waardoor telecom providers inderdaad weer aan koppelverkoop kunnen gaan doen en dus inderdaad telefoons met simlock mogen verkopen. Echter dat wil niet zeggen dat ze dat allemaal ook al doen.
Sterker nog in de praktijk is het zo dat Iphone's gewoon zonder simlock en zonder abbo worden verkocht in Belgie. Ik neem aan dat dat ook voor de Blackberry gebeurt.
 
Back
Top