Man klaagt 10.000 keer over vlieglawaai

Deze man mag zich melden bij het Pieter Baan centrum. Hij lijdt aan een ernstige fobie en is een gevaar voor de medemens.
 
"We nemen iedere klacht serieus. Ik denk dat deze persoon een digitaal registratiesysteem heeft. Ik kan mij niet voorstellen dat hij de hele dag met een schriftje en een pen zit om ieder vliegtuig te noteren. Dan heb je het namelijk over meer dan honderd vliegtuigen per dag", aldus Ruud Wever, manager bij BAS, tegen Almere Vandaag.


"We nemen iedere klacht serieus"

Belachelijk dat je dit soort klachten nog serieus neemt. Gewoon zo iemand negeren.
 
Microfoon in de tuin of op het dak, die bij bij een bepaald aantal decibel een registratie maakt, en klaar ben je.
 
*ZUCHT* :rolleyes:

Ik denk dat een van de onderstaande zaken betrekking heeft op deze persoon:
- Afgekeurd voor een vliegbrevet
- Een KLM-777 captain als buurman met een net iets te mooie wagen
- Geen baan en dus tijd te veel
- Geen geld om zelf met het vliegtuig op vakantie te gaan

Anyway, ik stel voor dat we bij de eerstvolgende Hoogvliegersdag een extra low pass maken bij deze persoon. Leuk voor de kids die er tenminste wel van kunnen genieten!
 
Ziet er inderdaad uit als automatisch klachten indienen, oftewel stalken/SPAM. Deze man moet gewoon opgepakt worden. Klachten is prima, maar misbruik moet gestraft worden.

Ik heb hier nog wel wat oordopjes voor hem liggen, lever ik ze af met bison kit..
 
Hulde! Een medaille voor zijn geduld. Beetje jammer dat hij z'n eigen leven hiermee vergooit, zoek een hobby..
 
Ziet er inderdaad uit als automatisch klachten indienen, oftewel stalken/SPAM. Deze man moet gewoon opgepakt worden. Klachten is prima, maar misbruik moet gestraft worden.

Ik heb hier nog wel wat oordopjes voor hem liggen, lever ik ze af met bison kit..

Ja zo kan je het zien, echter is natuurlijk als de apparatuur 100% goed functioneert, elke klacht een vliegbeweging, dus overlast :dozey:
 
Wat wel weer gunstig is dat vrijwel alle 260 +reacties op de telegraaf feedback site de man afbranden ; ) Leuk leesvoer by the way ; )))
 
Back
Top