KLm maakt weer winst

Boer jij bent toch de eeuwige propsjaars...oh wacht je had geen KLS gedaan toch?

Ik zal eens even kijken of we die schatjes vandaag weer de lucht in krijgen.

Fokker70...de moeder van alle Embrio's 190 :biertje:
 
Boer jij bent toch de eeuwige propsjaars...oh wacht je had geen KLS gedaan toch?

Ik zal eens even kijken of we die schatjes vandaag weer de lucht in krijgen.

Fokker70...de moeder van alle Embrio's 190 :biertje:

Ja, blijf altijd een propboer!! Gelukkig geen KLS gedaan, nee. Alhoewel, dan was ik nu wel lang en breed co ICA geweest waarschijnlijk.....:biertje:
:airforce:
 
En de KLM gaat vanaf maart weer nieuwe vliegers aannemen (onder voorbehoud) volgens de chef vlieger van de triple :yeehaa:

Hierbij een stukje van zijn collum van 13 dec:

"Dat betekent dat de opleidingsmachine weer volop gaat draaien (bij de 777 dit keer in mindere mate dan bij de andere types) en we ook weer vanaf maart a.s. vliegers gaan aannemen. In de tussentijd hopen we met de VNV ook een oplossing te hebben gevonden voor het hoofdstuk “Martinair”, want dat is nog een variabele in bovengenoemd plan."
 
Dat is zeker goed om te horen. Zoals alles in de luchtvaart weet je het pas zeker als het contract getekend is. Maarrrr de voortekenen worden steeds beter!!
 
En de KLM gaat vanaf maart weer nieuwe vliegers aannemen (onder voorbehoud) volgens de chef vlieger van de triple :yeehaa:

Hierbij een stukje van zijn collum van 13 dec:

"Dat betekent dat de opleidingsmachine weer volop gaat draaien (bij de 777 dit keer in mindere mate dan bij de andere types) en we ook weer vanaf maart a.s. vliegers gaan aannemen. In de tussentijd hopen we met de VNV ook een oplossing te hebben gevonden voor het hoofdstuk “Martinair”, want dat is nog een variabele in bovengenoemd plan."

Denk dat dit eerder gaat over mensen van de wachtlijst opleiden. Maw deze zijn al (lang geleden) aangenomen. Neem niet aan dat ze tussen nu en maart even een paar honderd man er doorheen draaien.
 
Back
Top