Gaat het wel goed met deze man?

hey dat is lachen... Moeten we ook doen in NL. ik zie een enorm gat in de markt. In elk winkelcentrum van NL zo'n ding neer zetten plus twee werkeloze vliegers erbij;
zijn we in een klap van het pilotenoverschot af...

En laten we nou eerlijk wezen wat is er nou mooier om tijdens het boodschappen doen daarna ook nog even een ILS-je mee te pakken?

Maar idd beter zo'n baantje dan de Mc drive!
 
hey dat is lachen... Moeten we ook doen in NL. ik zie een enorm gat in de markt. In elk winkelcentrum van NL zo'n ding neer zetten plus twee werkeloze vliegers erbij;
zijn we in een klap van het pilotenoverschot af...

Oh, ik weet wel een paar tokkie-winkelcentra ... ben je niet alleen snel van de piloten af, maar ook nog in no time een sim armer ... :haha:

Ff alle gekheid op een stokje. Ik vind het prachtig initiatief ... , de meiden/jongens blijven toch verbonden met de luchtvaart en niet alleen stuurtechnisch, maar je kunt in Lelystad toch ook netwerken.
 
Jammer dat het salaris niet stond vermeld in de advertentie. Word er per uur betaald of per maand? En als er per maand betaald word om hoeveel uur werk gaat het dan?

Verder lijkt het mij gewoon een fatsoenlijke (bij)baan in de GA voor een pas afgestudeerde piloot. Heb zelf ook rondvluchten gedaan en dat was ook geen vetpot (zeker geen 2000 euro per maand) maar erg leuk en goeie ervaring!

Kom op jongens deze man had net zo goed een advertentie voor secretaresse/schoonmaakster neer kunnen zetten
In plaats daarvan verrijkt hij deze functie door de baan te geven aan een piloot die een b737-800 microsoft flightsim kan bedienen, uitleggen waarom een vliegtuig vliegt en af en toe wat mensen mee kan nemen op een rondvlucht.
 
Twee bekenden van mij werkten in Engeland bij I-pilot.
Best een leuk idee, een 737 sim in een shopping mall.
Beide hebben hun CPL en frozen ATPL en zijn aan het zoeken naar een baan.
Een ervan is inmiddels aangenomen bij een bedrijf wat 737 vliegt.
Ze hebben de uren natuurlijk niet kunnen loggen maar toch allebei zo'n 300-400 uur ervaring op dat ding. Betaling was geloof ik ergens in de buurt van 13 BP/uur + fooi.
Ik denk dat we met z'n allen wat minder arrogant moeten doen.
Je hebt niet het recht op een baan als je met je opleiding klaar bent. Airlines lopen echt niet je voordeur plat. Net zoals bij zo veel andere bedrijfstakken zal je moeten vechten voor een plekje. Als je een paar honderd uur 737 sim kan krijgen en je wordt er voor betaald zal je dat zeker moeten doen. Ik wel in elk geval.
Is beter dan thuis gaan zitten klagen dat het allemaal niet eerlijk is.
En het betaald wat het betaald, je bent nog geen piloot tenzij je werkt als piloot.

Foto rechtsboven is de jongen die inmiddels op de 737 is aangenomen:
http://i-pilot.info/gallery.html

Die dame is anders ook niet mis:) Mooie post!
 
Dat lijkt me wel heel irritant vliegen met je stoel zo scheef. Hoop dat je ze kunt draaien, zo ziet het er niet uit.
 
Back
Top