Maandag: United Stripes Summer Edition 2010

LaurensM

New member
De volgende editie van United Stripes komt er aan!

Aanstaande maandag (17 mei) is al het vliegend personeel van Nederland vanaf 16:00 welkom in de Bloomingdale aan Zee!

Uiteraard hebben we weer een uitstekende line-up geregeld, bestaande uit de beste DJ's en live artiesten.

Kaarten zijn tot maandagmiddag te koop op de website en bij de ABN Amro op het bemanningscentrum.

Tot maandag!


Groeten,
Het United Stripes team

US4-flyer-back&front.png






Maandag 17 mei 2010
16:00 - 01:00
Bloomingdale aan Zee

Meer info en kaarten op www.unitedstripes.nl
 
Had me nog zo voorgenomen erbij te kunnen zijn, gaat helaas niet lukken. Ik moet met een cocktail aan het zwembad liggen in Las Vegas.

Enig idee wanneer de volgende is?
 
haha 'moet met een cocktail bij het zwembad liggen'! daar lag ik een jaar geleden ook! welk hotel zit je?
 
Airwork Dinnerdate

Airwork Dinnerdate

Morgen gaan we, om de echte airwork spirit er in te krijgen, van te voren rond een uur of 1900 in de buurt van Haarlem / Bloemendaal wat eten. Wil je mee, ook als je het nog niet zeker weet, stuur even een PM of reply.
DukeGirl.gif
 
Zie nu pas dat ik vanavond kan en via de online shop worden geen tickets meer verkocht. Kan ik wel nog aan de deur een kaartje kopen?
 
Zie nu pas dat ik vanavond kan en via de online shop worden geen tickets meer verkocht. Kan ik wel nog aan de deur een kaartje kopen?

Vorige keer bij de Escape was dat geen probleem. Ik ga er dan ook vanuit dat dat prima lukt.
 
haha 'moet met een cocktail bij het zwembad liggen'! daar lag ik een jaar geleden ook! welk hotel zit je?

Deze keer eens 'Stratosphere' geprobeerd, viel een beetje tegen t.o.v. het gloednieuwe Aria van een maand geleden maar dat verschil merk je ook wel aan de prijs. Wanneer kom je weer eens deze kant op, kan de Airwork vlag weer mee ;)!
 
haha 'moet met een cocktail bij het zwembad liggen'! daar lag ik een jaar geleden ook! welk hotel zit je?

Deze keer eens 'Stratosphere' geprobeerd, viel een beetje tegen t.o.v. het gloednieuwe Aria van een maand geleden maar dat verschil merk je ook wel aan de prijs. Helaas weer geen miljonair geworden :grijns: Wanneer kom je weer eens deze kant op, kan de Airwork vlag weer mee ;)!
 
haha 'moet met een cocktail bij het zwembad liggen'! daar lag ik een jaar geleden ook! welk hotel zit je?

Deze keer eens 'Stratosphere' geprobeerd, viel een beetje tegen t.o.v. het gloednieuwe Aria van een maand geleden maar dat verschil merk je ook wel aan de prijs. Helaas weer geen miljonair geworden :grijns: Wanneer kom je weer eens deze kant op, kan de Airwork vlag weer mee ;)!
 
Back
Top