superdeluxe
New member
Ook triest voor de overige 32 doden....
42...
Ook triest voor de overige 32 doden....
42...
Ik had eens een documentaire of iets gezien over twee journalisten die getuige waren van hoe een groep bij een landingsbaan met een raket gewoon stonden te wachten.
Crash site is ongeveer hier:
http://maps.google.com/maps?hl=en&ie=UTF8&ll=32.660911,13.119221&spn=0.002132,0.003439&t=h&z=18
Ik las ergens 93 maar er blijken 103 inderdaad aan boord te zijn geweest.
Rwy 09 dus.. Van wat ik me kan herinneren is er allen een dodgy NPA voor de 09.. Dat in combinatie met de opkomende zon en lage bewolking maakt me nieuwsgierig waarom de crew de ILS op 27 niet gebruikt hebben... anyway, we zullen het zien..
Wind/ tijdswinst etc... Btw het vliegen van een npa op een moderene airbus is net zo simplel als een ils. Je drukt zelfs op de zelfde knoppen!
En de 2de A330 in een jaar tijd,..
Wind/ tijdswinst etc... Btw het vliegen van een npa op een moderene airbus is net zo simplel als een ils. Je drukt zelfs op de zelfde knoppen!
ja, zover was ik ook nog wel gekomen.... Ik doelde eigenlijk meer op de hogere minima's van een NPA vergeleken met die van een ILS..
Rwy 09 dus.. Van wat ik me kan herinneren is er allen een dodgy NPA voor de 09.. Dat in combinatie met de opkomende zon en lage bewolking maakt me nieuwsgierig waarom de crew de ILS op 27 niet gebruikt hebben... anyway, we zullen het zien..