Flight Information service in Nederland

Flight Information service in Nederland

  • is goed

    Votes: 6 17.1%
  • is nauwelijks bruikbaar

    Votes: 5 14.3%
  • ik gebruik geen NL FIS omdat ik er niks aan heb

    Votes: 6 17.1%
  • ik verwacht meer traffic info van verkeer rond me

    Votes: 17 48.6%
  • ik verwacht meer info over naderende gebieden

    Votes: 8 22.9%
  • FIS in NL is slechter als in buitenland

    Votes: 22 62.9%
  • FIS in NL is beter als in buitenland

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    35
  • Poll closed .
Hoezo lekker belangrijk !!! Net zo belangrijk als al die andere items.

Is nu wel redelijk actueel ja.....

Ik zit hier aan het switchboard iedere vijf minuten mensen te teleurstellen die graag willen gaan vliegen. Meer bellen dan tegen vliegtuigen praten vandaag :(
 
Zijn er vandaag en gister uberhaupt vliegtuigen opgestegen dan? Apart van die blusheli's?
 
Ja hoor: de Lifeline heli's mogen vliegen op basis van HEMS en doen dat ook. Maar het lijkt wel iets minder dan normaal; kan ook komen door andere redenen natuurlijk.
 
Ja hoor: de Lifeline heli's mogen vliegen op basis van HEMS en doen dat ook. Maar het lijkt wel iets minder dan normaal; kan ook komen door andere redenen natuurlijk.
 
Poll bijna ten einde

Poll bijna ten einde

Als je nog niet gestemd hebt en dat alsnog wil doen doe het dan snel want deze poll stopt op 9 mei.
 
Sinds de verandering dat de transponder weer aan mag in de TMA van Amsterdam, had ik toch een geweldige FIS ervaring afgelopen zondag. Kan niet anders zeggen. Toch meerdere keren werd er kontakt gezocht en informatie verstrekt. Hopelijk een stijgende lijn naar boven.:rt:
 
tediek: ik heb ook meerdere malen de FIS advies horen geven aan VFR kisten over andere vliegtuigen. Ben blij dat dit dus vaker gebeurt. Nog even en we moeten maar een Airwork taart naar de FIS sturen :)
 
Back
Top