Welke boot vaar jij/Welke surfplank surf jij?

Ben trouwens maar vast begonnen met sparen voor een Isloep Rapida 990, lekker cruisen door de grachten...en toch ook kunnen waterskieen! :grijns:

Klik

De Antaris 630 flying lounge is ook een optie. Wel iets kleiner.

[URL="http://www.antarisboats.nl/boten/630/algemeen.php]Link[/URL]
 
Heb er zo eentje op Muiderzand liggen:

catamaran-de-sport-pour-raid-cotier-109788.jpg


Van de zomer vaar ik ook alle wedstrijden op de Regenboog (maar die is helaas niet van mezelf):

COPYRIGHT_2009_WIM_HAZE_IMG_0176.jpg
 
Regenboog = Superklasse!

49-er staat al heel lange tijd op verlanglijst maar zeilen komt er helaas zo weinig van de laatste tijd...
 
Zag laatst een sticker op een flightkit van een collega : "My other car is a boat."
 
Ah, Q-Nimbus, fijn, een andere multihull liefhebber!
Helaas is mijn vlieghobby zo uit de hand gelopen dat een boot er niet meer af kan... ik vaar nog wel eens mee met mijn broertje wiens hobby ook een beetje uit de hand gelopen is:
P3280116.jpg

P3140024.jpg
 
Paar maanden terug twee dagen weze zeilen met mijn zwager op een Jeanneau zeiljacht. In één woord fantastisch!

Mocht mijn geld niet meer op gaan aan het vliegen, dan gaat het die kant op! ;)
 
Na een idee van Overload en in navolging van het succesvolle autotopic een wellicht minder succesvol topic over boten en surfplanken. Wat je vaart, waar je vaart en wat je nog graag zou willen varen!

Heb voor wat lichter weer een oude Bic Astro Rock 2.85m (kan ik niet zo snel een plaatje van vinden) , en voor het ruigere werk een zo mogelijk nog oudere Mistral Edge.

Beiden gebruik ik (veel te weinig helaas) om rond te stuiteren op strand Horst.

Mistral_Edge.jpg
 
Last edited:
ik heb een Ten cate semi zinker gehad en een Tornado catamaran...
leuk speelgoed om een speedboat mee in te halen :)
Nu, hoewel ik praktisch aan het water woon, even helemaal niks...
 
ik heb een Ten cate semi zinker gehad en een Tornado catamaran...
leuk speelgoed om een speedboat mee in te halen :)
Nu, hoewel ik praktisch aan het water woon, even helemaal niks...
Tornado, leuk! Hebben we een keertje op de Loosdrechtse Plassen een waterskiër mee opgetrokken... moet het wel een beetje waaien. Zelf nooit een T gehad, was toch ietsje duur naast die vlieglessen. Ook de Condor moest eruit, helaas.
 
keuzes...keuzes...
Een T is geweldig, maar dat weet je dus...
Ik had m samen met een maat, dan is het nog wel te doen...
 
Zo'n beetje alles gevaren wat een zeil had maar heeeeeeel veel in een FD, Laser, HB 17, one tonners 3/4 tonners.
Toen ik eindelijk geld had voor een kajuit jacht besloot ik toch maar om dat niet te doen... en vaar nu met veel plezier ieder jaar een paar weken met diverse 37-43 footers, meestal een Beneteau.

Ik heb nog ergens een complete Laser liggen ( echter zonder romp :) ) en een TC 36, maar ik durf de zeilen niet meer uit de zeilzak te halen...
 
Back
Top