wil jij piloot worden? Advies over erkende vliegscholen in nederland

Hmm, en welke vliegschool geeft hem de meeste provisie per geplaatste student? Of denk ik nu wel erg slecht?
 
Betalen voor subjectieve informatie terwijl er een hele verzameling van informatie gratis beschikbaar is op airwork ? En dan nog komen reclame maken op airwork? Dan denk je alles gezien te hebben :)
 
Hahahaha, nu begint het financieel uitkleden al voordat je een krabbel bij een vliegschool hebt gezet, bravo! Zorg eerst eens voor een werkende site als je niet als een amateur wilt overkomen die denkt zijn slaatje te kunnen slaan uit jonge onwetende mensen.

Wat een ongelofelijke en ongegeneerde spam. Flight Accademy Consulent? Daar stikt het van op dit BB! Zal me niks verbazen als de poster zelf achter deze site zit. Gratis informatie over vliegscholen kun je gewoon hier op Airwork krijgen. Schande om daar geld voor te vragen. Zal me niks verbazen als je een standaard lul verhaaltje krijg als je zijn 06(!) belt. Daarna lekker 100 eetjes aftikken en kassa.

Mensen mogen mij ook PM-en voor informatie, ik doe het voor 90 euro :kiss:
 
Last edited:
Ik doe het eerste half uur voor niks , het tweede half uur voor een zak Engelse drop en betaal mijn eigen kantoorbenodigdheden en onkosten!
Als ik maar consulten kan geven want dat is altijd mijn droombaan geweest:p:

Wat een hufterig idee...dan ben ik zeker ook een "aircraft flight path consultant" of voor mijn vriendin een "fellatio-technique training engineer"
 
Wat is 100 euro op een ton......:p<0,1%>

Dat je denkt op marktplaats mensen te kunnen vinden, à la, maar het niveau op Airwork ligt hoger en zijn dit soort amateuristische pogingen direct doorzien.
 
Niet gelijk te negatief denken, een vergelijkingssite zou gewoon wat sneller werken dan vele topics doorspitten, maar dat zou ook gerangschikt op airwork kunnen staan. (groot gedeelte al in de kennisbank natuurlijk) Schande is natuurlijk dat er 100 euro voor gevraagd wordt, dit BB samenvoegen, nalullen en 100 euro vangen.. Maar een samenvatting van het geheel is nooit weg natuurlijk.

Jammer dat de website niet doet
 
Ik heb een keer voor mezelf informatie van airwork op een rijtje gezet+ informatie van de websites van vliegscholen etc. Ik weet alleen niet waar ik heb plaatsen kan, maar ik doe het helemaal gratis!;)
 
Dat bedoel ik, Poes! Opzouten met 100 euro, maar een overzicht is nooit weg natuurlijk.

Edit: gooi het in een topic, en als het er goed uitziet, een sticky of hoe heet dat ook al weer ;)
bij deze is flacco failliet..
 
Het ziet er opzich wel netjes en geordend uit, het is alleen een word document, geen idee hoe ik dat hier plaats? Als iemand mij wil helpen, danku!:D

p.s. het is te groot om als bijlage aan een bericht toe te voegen.
 
Dat bestand staat hier natuurlijk niet echt goed vindbaar. Misschien mooi voor in de kennisbank of inderdaad sticky.

Edit: Holy sh*t, Poes, dat is een aardig verslag! Waarvoor moest je dat maken? Loopbaan oriëntatie neem ik aan? Zelf heb ik twee keer een verslag voor economie over de luchtvaart gemaakt, alleen over het financiële gedeelte.
 
Nee niet voor LOB, maar voor een Duits leraar van mij die graag wat info wou (en stiekem ook voor mijn decaan dus ook weer een beetje lob:p:).. en ik wou zelf ook wel een samenvatting:)
Aangezien ik eigenlijk niets beters heb te doen is het een beetje groot geworden, ik heb niet zoveel zelf geschreven, maar er zit wel wat werk in;)
Hoop dat er wat mensen wat aan hebben!
 
Ik wil ook wel consult geven, maar dan gratis. Ik behoed mijn mede luchtvarenden graag kosteloos voor eventuele gevaren.
 
Voor 100 euro wil ik ook wel 1 uur advies geven. Als bonus is dat dan inclusief 1 uur vliegen, gratis :grijns:.
 
@ Poes,

Chapeau! Wat mij betreft verplichte kost, samen met IZ's spreadsheet, voor elke aspirant. Ik zou dit graag in de kennisbank opgenomen zien.
 
Back
Top